חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2022
  DS 4
        

שתפו עם חברים: Share


השפיץ היוקרתי

צמד האחיות שלה- פיג'ו 308 ואופל אסטרה עדיין לא כאן מכיוון שהביקוש האירופי גדול על ההיצע,
ולנו במזרח הרחוק נותר לטעום תחילה דווקא את השפיץ היוקרתי של המשולש. 

די-אס 4 משתמשת בפלטפורמת  EMP-2 הותיקה, שלמדה לאורך הדרך להחביא סוללה קטנה
תחת המושבים האחוריים לטובת קומבו היברידי, אך הפעם היא מצוידת במתלה אחורי אחוד
ולא רב חיבורי עדיף. 

מוטיב עיצוב היהלום של די-אס לא מדלג על ה-4 החדשה, פנים וחוץ היא מקושטת צורות גיאומטריות
משושות ולוקח רגע או שניים להבין איפה בדיוק להניח את העין או איך להתייחס לכל כפתור,
משטח מגע או גלגלת. 

DS4 משווקת בישראל בהספק החזק ביותר שלה- 225 כוחות סוס, אך עם אפשרות לבחור במנוע
בעירה חזק כשלעצמו, או אחד קצת פחות עם תגבור חשמלי ובהספק משולב זהה. הגרסה המתוגברת
יודעת גם לנוע בעזרת הסוללה לבדה (עד 50 קילומטר בכפפות משי), וחשוב מכל מאפשרת להפעיל
את מיזוג האוויר מרחוק, דרך הטלפון. אמריקה. 

לצד שני סוגי ההנעה, מוצעת די-אס-4 בשלוש חבילות עיצוב; רגיל, ספורטיבי ו-קרוס. לצידן שלוש רמות
גימור, וחבילת ריפודים אפורה מיוחדת בתוספת תשלום.

כדי להתמודד עם משקל רב ומתלה אחורי בסיסי, מצוידות כל הוריאציות ההיברידיות בבולמי
זעזועים אדפטיביים עם מערכת לסריקת בורות בכביש. לשמחתנו לא נפל היבואן בפח, ודאג להביא
חישוקים בגודל 19" בכל רמות הגימור ולא להתפתות לאופציות מוגזמות (באירופה מוצע גם 20 ו-21 אינצ').

נקודת התורפה העיקרית של די-אס 4 הינה מושב אחורי לא מאוד נדיב, עם מרווח רגליים שנופל בחסר
מול רוב המתחרות- מרצדס A, סיאט לאון, אודי A3 וקופרה פורמנטור. 

מחיר ה-4 מתחיל ב- 220 אלף שקל עבור גרסת הבנזין בגימור "טרוקדרו" ומגיע ל- 280 א"ש עבור
היברידית בגימור "ריבולי" המוביל.

 

למפרט המלא במדריך