חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2022
  אופל אסטרה
        
  

שתפו עם חברים: Share


משחקי הסמל

דור שישי של אסטרה עדיין מיוצר בגרמניה אך עם מעבר מותג אופל מבית ג'נרל מוטורס לתאגיד סטלנטיס (פיג'ו-סיטרואן וקונצרן פיאט רחב הידיים)
גרסו במטה החברה את תרשימי הדור היוצא, שנהיה פרימיטיבי למדי, כך שאסטרה דור שישי מבוססת על הפלטפורמה המודולרית המוצלחת
של פיג'ו הצרפתית- EMP2, אותה אחת של די-אס 4 ופיג'ו 308, אליה עוד נחזור. 

כתוצאה מהמעבר, אסטרה החדשה לא דומה בדבר לקודמתה. היא יפה וחטובה, דבר שאסטרה מעולם לא הייתה. ורחבה וארוכה
ממנה (אך עם תקרה ותנוחת ישיבה נמוכות יותר, המושב האחורי כבר לא מהמרווחים בקטגוריה)

הבשורה הגדולה מכולן נמצאת בתא הנוסעים, אשר חדל מלהיות אורגיה כאוטית של מתגי פלסטיק והנדסת אנוש-לא-אנושית,
אלא נהיה מודרני ואירופאי לחלוטין עם מולטימדיה חברותית ובדיוק מספר המתגים הדרוש, ניכר שהצרפתים אמרו את שלהם בנושא.
פחות מובן מדוע בחרו למקם את פתח המיזוג המרכזי נמוך מדי, באופן שמקפיא את יד ימין אם היא נמצאת במקום המיועד לה,
במיוחד כאשר באחותה- פיג׳ו 308 הוא במיקום האידיאלי מעל מסך המגע, ומבלי בלי להפריע לעיצוב. 

בשלב זה הדבר היחידי שתוכלו לבחור באסטרה הטריה הוא הצבע, מכיוון שהיא מיובאת בתצורה אחת בלבד- מנוע 1.2 ליטר 3 בוכנות, 130 כ״ס
וברמת הגימור הגבוה GS  (באירופה קיימות גם גרסאות היברידיות חזקות ורמות גימור יותר נגישות) ותג מחיר לא נמוך כלל. 

 

קשה לדבר על האסטרה מבלי לחזור שוב ל-308, שלמעט אבזור מינורי, עדיפה עליה כמעט מכל הבחינות, אולם זו טרם זוכה בייבוא סדיר
ארצה (או אפילו לצפי של אחד), ככל הנראה בגלל ביקוש עודף באירופה.

 

למפרט המלא במדריך