חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2020
  ב-מ-וו 128ti  
        

שתפו עם חברים: Share


מחשבה שלאחר מעשה
שנה ומשהו לאחר השקת הדור הנוכחי של סדרה 1, זה שעבר מהנעה אחורית
לקדמית ו/או כפולה - וגרם לרבבות חסידי המותג לעבור על דתם - נוכחו ב-מ-וו
לדעת שהפער בין 118 עם 140 כ"ס ל-M135 עם 306 כ"ס גדול מדי. אז אחרי
שפרקו מעל עצמם את הנשק המנצח - והייחודי - של הנעה אחורית, משיקים
הבווארים את התשובה שלהם לגולף GTI. השם ti אמור לגרות את בלוטות
הנוסטלגיה, אבל לכל הבימרים טי-איי לדורותיהם, שהאחרון בהם כבר חגג 20,
היתה הנעה אחורית. 

על המעבר מדחיפה למשיכה מנסה 128 לפצות עם מנוע טורבו 2.0 ליטר 265
כ"ס המשודך לגיר אוטומטי 8 מהירויות (6.1 שניות), מיתלים והגה ספורטיביים,
דיפרנציאל טורסן, צמיגים 225/40X18 (או 235/35X19 אופציונליים) ושפע של
דקורציה באדום לוהט, בחוץ ובפנים.
 

מדד הסקרנות