|
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2020 |
|
פורד ברונקו |
|
|
שתפו עם חברים:
Share
|
קאמבק? אופנסיבה |
רכב השטח האמריקאי מהסיקסטיז מעולם לא זכה להצלחה של ג'יפ רנגלר או
למוניטין של לנד-רובר דיפנדר - ונטש את הזירה לפני חצי יובל שנים. עכשיו
הוא חוזר כדי להיאבק בשניהם.
בנצח שחלף מאז פינה ברונקו את הזירה הימרו פורד ללא הצלחה על לנד-רובר,
אבל לרגל השקת דיפנדר החדש הם זיהו חלון הזדמנויות מחודש - והם לא
מהססים להסתער עליו בכל החזיתות: רכב שטח קשוח עם שילדת סולם של
טנדר פלוס גירסת "ספורט" רכה עם שילדה אחודה של פוקוס וקוגה, גם היא
עם הנעה כפולה כסטנדרט (בארה"ב).
בגירסת השטח האמיתית מציע ברונקו מרכב קצר או ארוך (עם גג ודלתות
מתפרקים), שתי רמות של הנעה כפולה ומנוע טורבו 6 צילינדרים 330 כ"ס),
גיר אוטומטי 10 מהירויות עם הילוך כוח ואינספור אפשרויות לסרנים,
דיפרנציאלים, בקרות וגלגלים (עם צמיגים שאין להם חתך נמוך מ-70).
הבדל האורך בין שתי גירסאות המרכב הוא 40 ס"מ (4.41 מ' בגירסת
2 הדלתות), מירווח הגחון נע בין 21 ל-30 ס"מ, זווית הנטישה היא
37 מעלות ובורר נסיעת השטח, המכונה "עז הרים", מציע לא פחות
מ-7 מצבים. רק אחת מ-3 הגירסאות (Badlands) מצויידת במיגון
תחתי מלא.
עם נתונים כאלה מקווה ברונקו לא רק להתחרות בהצלחה ברנגלר אלא
גם להדיח את דיפנדר, שבדור החדש הוא מתרכך ומוותר על שילדה
נפרדת קשוחה לטובת יכולת לכביש, מה שמונע ממנו להיות רכב עבודה
או צבא.
|
מדד הסקרנות |
|
|