חדשות

נטקאר בפייסבוק
מתיחות פנים, השתלות ותוספות - 2019
  פיג'ו 3008 HYBRID4  
        

שתפו עם חברים: Share


אולי הפעם
לפני קרוב לעשר שנים השיקו גירסת HYBRID4 של 3008 - והיום משיקים פיג'ו
דגם עם שם זהה. כמובן שאז הוא התבסס על הדור הקודם של 3008, אבל זה
לא היה ההבדל היחיד; הקודם השתמש במנוע דיזל 163 כ"ס ואילו הנוכחי
מגייס מנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר 200 כ"ס. ואולם העקרון נותר זהה: מנוע
בעירה פנימית קדמי המניע רק את הגלגלים הקדמיים, מנוע חשמלי קדמי 110
כ"ס שמסייע לו ומנוע חשמלי אחורי 112 כ"ס שמניע את הגלגלים האחוריים.

וכך נוצר 3008 הראשון בדור הנוכחי עם הנעה כפולה. שילוב שלושת המנועים
מייצר הספק כולל של 300 כ"ס והסוללות הנטענות מספקות טווח נסיעה חשמלי
של 59 ק"מ. המיקרוואן ההיברידי גם מאיץ מהר. כמה מהר? פיג'ו טוענים לזינוק
ל-100 תוך 5.9 שניות "עם נהג בלבד" (פיג'ו וסיטרואן הפסיקו לפני כשנתיים
לפרסם נתוני ביצועים מקובלים לפי התקן האירופאי). למזלנו, כש-HYBRID4
הקודם יצא לכביש הם כן פירסמו: 8.5 שניות "עם נהג בלבד" ו-9.2 שניות לפי
התקן המקובל והמייצג. אז בחשבון זהיר אפשר להוסיף לדגם הנוכחי חצי שניה.

3008 ההיברידי פלאג-אין משווק ברמת גימור GT היקרה ובעתיד הלא רחוק
יצטרפו אליו גירסת הנעה קדמית (ללא מנוע חשמלי אחורי) 225 כ"ס וגירסה
היברידית נטענת של 508.