חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2019
  קיה קרוס-סיד  
        

שתפו עם חברים: Share


משבר זהות כפול
משבר הזהות הכפול לתצורת המרכב הרביעית(!) של סיד מתחיל בשם. בגירסה
הלועזית, הכמו-כמוג'יפ הציני הזה נקרא Xceed (לסיד יש קטע עם שמות, זוכרים
את ' מעל השם?); בעברית זה יכול ללבוש - כמו סיד עצמה - ארבע צורות (לפחות):
קרוס-סיד, אקס-סיד, אקסיד ו-Xסיד. אני מהמר שרק במקרה נשמעים השניים 
האחרונים כמו שם של סם...

או-קיי, קאט דה בולשיט: מה זה האוטו הזה? סיד הצ'בק היא בבסיסה מכונית
טובה מאוד, כפי שהוכיחה לא מכבר בעימות מול חבורת מתחרות בעלות מוניטין.
השילדה שלה לא עושה פשרות שיווקיות, שומרת על מיתלה אחורי נפרד - ועל
הכביש זה נותן דיבידנד (למתי המעט שמחפשים אותו). ואולם, העיצוב די עצוב
ו"ההרגשה ליד הגה הסיד היא של נהג מונית בבנגקוק"
... פרו-סיד אמורה להיות
נעימה יותר (האם זו הסיבה שאינה מיובאת ארצה?), אבל העם רוצה ג'יפונים.
לקיה כבר יש לא פחות משלושה כאלה - והרביעי בדרך - אבל פלטפורמות
מודולריות סובלות הכל ומאפשרות להוסיף לסיד גירסה מעט מוגבהת, מין
ג'יפון-לייט, שיהיה "אלטרנטיבה ספורטיבית לכבישטח גמלוניים מסורתיים".
אז הגוף קצת הוגדל בכל הממדים, עדיין על אותו בסיס גלגלים, ומירווח הגחון
הוגבה בשלושה-ארבעה ס"מ (בהתאם לגודל הגלגלים). הארכת הגוף ב-9 ס"מ
מאפשרת, למרות תצורת כמו-קופה, את הגדלת תא המטען ב-31 ליטר.

קיה ממשיכים לשמור על מיתלה אחורי נפרד גם בגירסת הכאילו הזאת, אבל
מציידים את המיתלה הקדמי בתושבות הידראוליות למשככי הזעזועים. זה
אמור לשפר את נוחות הנסיעה, אבל משום מה מתעקשים הקוריאנים שזה
משפר גם את הניהוג. תמוה וטעון בדיקה. בחזית המנועים אין חדש: אם
תסתפקו בגיר ידני תקבלו 1.0 ליטר 120 כ"ס (11.3 שניות), גיר רובוטי חכם
7 מהירויות תוכלו לקבל ב-1.4 ליטר 140 כ"ס (9.5 שניות) או ב-1.6 ליטר
204 כ"ס (7.5 שניות). אופציה נאה של לוח מחוונים דיגיטלי וכמה נגיעות
מכחול צבע מבטיחים שכבר לא תרגישו ליד ההגה כמו נהג מונית תאילנדי
(או קוריאני).

מדד הסקרנות