חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2019
  פורד קוגה  
        

שתפו עם חברים: Share


בעט בדלי
לדור המוחלף של הכבישטח היה נכס אחד חשוב - המשותף לרוב דגמי פורד: 
התנהגות כביש מהנה. פיאסטה ופוקוס הן המהנות בקטגוריות שלהן וגם קוגה
היה זכאי להיאבק על התואר. למרבה הצער, הנדסת אנוש מחפירה הכשילה
אותו
ומנעה ממנו לשחק בליגה הבכירה. עכשיו מגיע הדור החדש ומחליף את
הלוח המרכזי המקושקש והמבולגן בעיצוב נקי וארגונומי - עד שמבחינים
במיקום הדפוק, הנמוך מדי, של פתחי המיזוג המרכזיים. התצלום השני מימין
ממחיש היטב כיצד הידיים שעל ההגה חוסמות את זרם האוויר הצונן ומונעות 
ממנו להגיע לפרצופו המיוזע של הנהג. 

הבעיה הזאת של העדפת מיקום מסך המולטימדיה - האטרקטיבי באולם
התצוגה - על זה של הפתחים השחורים והקודרים - שפעולתם מורגשת רק
בנהיגה - היא בגידה מחפירה, שמשותפת היום ליצרני רכב רבים, החל
בסקודה ולא כלה בב-מ-וו; הם מפתים את הקליינטים באולם התצוגה -
וגורמים להם להזיע כשהם יוצאים משם באוטו החדש.

אם לא אכפת לכם שהג'יפון הדנדש שלכם הופך לסאונה, תוכלו ליהנות מתא 
נוסעים קצת יותר מרווח, ממשקל מופחת בעד 90 קילו ומאופציות הינע
מאוד מגוונות: מנוע בנזין היברידי והיברידי פלאג-אין, מנועי טורבו בנזין
ודיזל (ללא תוספת חשמל), הנעה קדמית או כפולה וגיר אוטומטי 8 מהירויות. 

 

מדד הסקרנות