חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2019
  פורשה קאיין קופה
        

שתפו עם חברים: Share


הגם אתם, פורשה?!
כמה נובורישים וולגאריים מסתובבים בעולם? ב-מ-וו היו משוכנעים שהרבה -
או מספיק - והקריצו את X6, גירסת עלק-קופה של X5. מאז הצטרפו לבעל
החטטורת הזה לא פחות מחמישה כבישטח קטומי גג נוספים, כולם גרמניים
(ואם תרצו אפשר לצרף גם חיקוי על בסיס מיצובישי אאוטלנדר). כשפורשה
עשו את הבלתי יאומן - או הבלתי ייעשה - והדביקו את הסמל שלהם על
פולקסווגן טוארג, אנשים הזילו דמעה; הטהרנים ביכו את פורשה, ההדיוטות
- אלה שלא יכולים להבדיל בין הנעה אחורית למרכזית (אני סתם עושה להם
הנחה; הם לא יבדילו גם בין אחורית לקדמית) ובוקסר הוא עבורם סוג של
תחתונים, צהלו על ההזדמנות להניח על השולחן או על הבר מחזיק מפתחות
עם לוגו של מכונית ספורט גזעית. ופורשה? הם צחקו כל הדרך אל הבנק -
והזרימו הון לפיתוח מכוניות ספורט אמיתיות.

גירסת קופה של קאיין אינה אלא צעד מתבקש. לאיש מהקליינטים שלה לא
תפריע העובדה, שהיא יקרה מהקופה הרגילה בארבעים אלף שקל, שמרחב 
הראש שלה נמוך בשני ס"מ או שב-מ-וו כבר עשו את זה קודם. על הגג
המשופל מפצים פורשה בהנמכת המושבים האחוריים ב-3 ס"מ (בארץ אפשר
לבחור בין שניים או שלושה מושבים מאחור ללא תוספת מחיר). החבילה
המקומית הסטנדרטית כוללת גם גג פנורמי וחישוקי 20 אינץ' (אופציה של
22 אינץ' עולה 44 אלף שקל, אבל 21 אינץ' מוספים 28 אלף בלבד).
אופציות נוספות כוללות "חבילת שטח" (20 אלף), קפיצי אוויר (24 אלף)
ו"ספורט קל משקל", שכולל גם גג סיבי-פחמן במקום זכוכית.  

למפרט המלא במדריך