חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2019
  ב-מ-וו Z4
        

שתפו עם חברים: Share


מתפשטת
הדור השלישי של הרודסטר ארוך ורחב מקודמו אך גם קל ממנו ב-50 קילו ומציע
נכס דינמי חשוב: קשיחות מבנית משופרת, למרות החזרה לגג ברזנט (עם תפעול
חשמלי). כשהופיע הקדימון, לפני שנה, כתבתי: "נותר רק לנחש איזה מפריטי
העיצוב 
המרהיבים בקדימון ימצאו דרכם גם לגירסה הסדרתית. מועמדים ראשיים
לפסילה הם הדבשות הכסופות מאחורי המושבים, מראות הצד ומושבים 
בצבע 
שונה." 
הפלא ופלא, זה בדיוק מה שקרה... למרבה הצער, לוח המחוונים מוותר
על ​מחוונים עגולים קלאסיים אך מפצה על כך עם תצוגה עילית. גם העיצוב
החיצוני נוטש את הקווים הנקיים לטובת שפע כונסים סטייל מכוניות-על.

עם הנעה אחורית ומנוע אורכי הממוקם מאחורי הציר הקדמי, חלוקת המשקל
היא 50:50 וליכולת הפנייה מסייע גם דיפרנציאל מוגבל החלקה עם פיקוד
ממוחשב, שמוצע בחלק מהגירסאות. רק בגירסה הבסיסית, 20 (197 כ"ס),
מוצע גיר ידני כאופציה - כל יתר הגירסאות נאלצות להשתמש בגיר אוטומטי
פלנטרי ומאוד לא רודסטרי.

למפרט המלא במדריך