חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2018
  פולקסווגן טוארג  
        

שתפו עם חברים: Share


חבל
לדור הראשון של טוארג (2002) היתה גירסת שטח חסונה. לדור השני כבר לא
ועכשיו מגיע הדור השלישי ומחליט שהוא מעדיף להתחכך עם אצולת הפרימיום
מאשר להתלכלך בבוץ. לפולקסווגן אמנם כבר יש שני דגמי פרימיום בקטגוריה
הזאת, אודי Q7 ופורשה קאיין, שאפילו משתמשים באותה פלטפורמה, אבל
VW החליטו שעבור השוק הסיני התופח הם חייבים פרימיום. מטלה לא פשוטה;
הסינים מעדיפים גדול ונוצץ (מזכיר לכם עם אחר?), האירופאים מופנם וקטן,
משהו שלא יפרוץ את מחסום חמישה-מטר-אורך. אני הייתי מצפה מיצרן, אשר
תרגום שמו הוא "מכונית עממית", שיעניק לנו אלטרנטיבה מודרנית ומתורבתת
לטויוטה לנדקרוזר במקום עוד צעצוע אופנתי, אבל מה אני כבר מבין.

בניגוד לקודמיו, טוארג 3.0 גם נראה פרימיום. הוא אמנם ארוך יותר ב-8 ס"מ
ורחב יותר בארבעה, אבל עם אורך של 4.88 מטר הוא נשמר לא להתקרב
מדי לקו האסור (בשביל זה יהיה לפולקסווגן את אטלס, גירסת 7 מושבים 
לשוק האמריקאי). שכלולים טכנולוגיים כמו היגוי אחורי ומוט מייצב אקטיבי
יוצקים תוכן טכנולוגי, יחד עם קוקפיט הכולל שני מסכים דיגיטליים גדולים. 
מיגוון המנועים כולל שני דיזל 3.0 ליטר 6 צילינדרים, 231 ו-286 כ"ס,
V8 דיזל 421 כ"ס ובנזין 3.0 ליטר 340 כ"ס, אליו יצטרף היברידי 367 כ"ס.
הכוח מועבר לכל ארבעת הגלגלים דרך גיר אוטומטי 8 מהירויות. את מס
השפתיים ל"שטח" מעניקים קפיצי אוויר המגדילים את מירווח הגחון וזווית
הגישה, פיקוד אלקטרוני, מיכל דלק מוגדל ומיגון סמלי. לא, אין לו הילוך כוח,
רק כונסי אוויר מופרזים שעושים הרבה רוח.

 

מדד הסקרנות