חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2018
  קיה סיד  
        
  

שתפו עם חברים: Share


כשאגדל אהיה גולף
בעולם האידיאלי, סיד היתה נמכרת עשרת מונים מספורטאז'; בעולם האמיתי,
סיד הפכה להיות מכונית רפאים. לא נראה שהדור השלישי ישנה את המגמה
הזאת, גם לא כשמצטרפת אליו גירסת סטיישן בחודש מרץ. סיד III חולקת
מכלולים רבים עם אחותה המוסתרת יונדאי i30. המימדים כמעט זהים לאלה
של הדור הקודם, עם בסיס גלגלים ואורך זהים, פלוס 2 ס"מ ברוחב ומינוס 
שניים בגובה. הבגאז' גדל ב-15 ליטר.

גם את המנועים ניתן למצוא אצל היונדאי, כשהרלוונטי לארץ הוא 1.4 ליטר
טורבו 140 כ"ס עם גיר רובוטי כפול-מצמד 7 מהירויות. בקרת שיוט משוכללת
ומושבים קדמיים מאווררים (אופציה) יהיו הרבה יותר אטרקטיביים לקליינטים
מאשר השמירה הראויה לשבח על מיתלה אחורי נפרד. ואולם, השיפור היותר
משמעותי בסיד החדשה הוא עדכון עיצוב ואיכות לוח המחוונים. ההגה, אגב,
כולל עכשיו רק 12 כפתורים ולא 14...

מדד הסקרנות