בעולם האידיאלי, סיד היתה נמכרת עשרת מונים מספורטאז'; בעולם האמיתי,
סיד הפכה להיות מכונית רפאים. לא נראה שהדור השלישי ישנה את המגמה
הזאת, גם לא כשמצטרפת אליו גירסת סטיישן שימושית. סיד III חולקת
מכלולים רבים עם אחותה המוסתרת יונדאי i30. הממדים כמעט זהים לאלה
של הדור הקודם, עם בסיס גלגלים ואורך זהים, פלוס 2 ס"מ ברוחב ומינוס
שניים בגובה. הבגאז' גדל ב-15 ליטר.
גם את המנועים ניתן למצוא אצל היונדאי, כשהרלוונטי לארץ הוא 1.4 ליטר
טורבו 140 כ"ס עם גיר רובוטי כפול-מצמד 7 מהירויות. הסטיישן משווק גם
עם מנוע דיזל וגיר דומה. ראויה לשבח השמירה על מיתלה אחורי נפרד. ואולם,
השיפור היותר משמעותי בסיד החדשה הוא עדכון עיצוב ואיכות לוח המחוונים.
ההגה, אגב, כולל עכשיו רק 12 כפתורים ולא 14...
|