חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2018
  פולקסווגן ג'טה  
        

שתפו עם חברים: Share


סוף הדרך? (עדכון)
גם ג'טה החדשה תמשיך להיות מיוצרת במכסיקו, אבל לפולקסווגן אין הפעם
תכניות לשווק אותה גם באירופה. ובישראל? חוקית אין בעיה. שאלה מסקרנת
לא פחות היא, האם המעבר לפלטפורמה מודולרית מלווה גם בוויתור על
מיתלה אחורי נפרד? בהודעה לעיתונות, פולקסווגן לא אומרים מילה בנושא,
אבל בירור נוסף אצל היצרן העלה שהגירסה הנוכחית, 1.4, אינה מצויידת
במיתלה נפרד. כמו בסקודה אוקטביה, גירסת 2.0 ליטר חזקה יותר, שתגיע
לקראת סוף השנה, כן תקבל מיתלה אחורי ראוי.

ג'טה מזכירה את פאסאט לא רק בצורתה אלא גם במימדיה. בסיס הגלגלים
והאורך גדלו ב-4 ס"מ, הרוחב בשניים והגובה באחד. קיצור סרח האורך 
הקדמי והארכת האחורי תורם למראה דינמי יותר, אבל ג'טה דור שביעי
מסתפקת במנוע אחד, 1.4 ליטר 150 כ"ס, המשודך לגיר אוטומטי פלנטרי
8 מהירויות. כמו בפאסאט, לקראת סוף השנה תתווסף גירסת GLI עם
מנוע 2.0 ליטר ומעל 200 כ"ס. לוח מחוונים דיגיטלי מוצע כאופציה.

מדד הסקרנות