חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2017
  פורשה קאיין  
        

שתפו עם חברים: Share


כקליפת השום
לפני לא מעט שנים, כשחברי דני ס' 1 עדיין היה חבר טוב של חברי דני ס' 2,
הוא אמר לו שהוא שוקל לרכוש פורשה קאיין, שבדיוק הגיע ארצה לראשונה.
"אתה רוצה פורשה אז תקנה פורשה, לא ג'יפ!" 

 "אם דובים מרקדים, ציפורים מדברות וכלבי-ים משחקים בכדור, מדוע שרכב
שטח מגודל לא יהיה מסוגל ללמוד כמה תרגילים של מכונית ספורט גזעית? 
למרות שרכב השטח הראשון אשר נוצר בפורשה אינו מתקשה לפנות, להאיץ
ולבלום טוב יותר מכל כבישטח 
אחר על כדור-הארץ, קאיין תמיד יגיב וייתן
תחושה של טנדר ולא של בוקסטר סגורה או 911 ארבע דלתות. ולמען האמת,
הוא גם לא נראה כפי שפורשה צריכה להיראות"
(ג'ורג' כשר, נטקאר, דצמבר
2002).


קאיין אולי הטיל ביצי זהב בלול של פורשה, אבל שורשיו בפולקסווגן 
טוארג.
על קאיין הראשון כעסתי כי הוא קילקל את פורשה, על השני כי הצלחתו
המסחרית הורידה מהכביש יצרנים נוספים שרכשו מוניטין בזכות מכוניות שהיו
אלטרנטיבה לפורשה אמיתיות: נמוכות, קלות - ומהנות לנהיגה. אפילו פרארי -
כן, פרארי! - הכריזו לא מכבר שהם "שוקלים" לייצר בן-כלאיים גמלוני שכזה.

אז כשדובר פורשה מצהיר שקאיין דור שלישי "מתחבר לספורטיביות של 911" 
וש
"אפילו בשטח קשה, הקאיין מספק הנאה טהורה מנהיגה", זה מעניין אותי
כקליפת השום. אם מסקרן את הנובו-רישים - או נשותיהם - איזה מנועים יש
לקאיין החדש (ספוילר: אין V8) ואיזו בקרת זווית גלגול יש לו (PDCC), הם
מוזמנים ללכת אצל אתרים, שחושבים שקהל המטרה של קאיין מתעניין במשהו
מעבר לגודל הג'נטים (21 אינץ'), המסך (12.3 אינץ') ומחירי חבילת האופציות.
אותו קהל ללא ספק ישמח לדעת שללא תוספת תשלום הוא יקבל "
אפליקציית
Offroad Precision שפותחה במיוחד עבור קאיין החדש. האפליקציה הזאת
מאפשרת תיעוד מדוייק של נסיעה בשטח קשה וזאת על מנת שהנהג יוכל לשפר
את ביצועיו בהתאם לסרטוני הנהיגה."
נו טוב, הרי ידוע שהמקום הראשון אליו
יקחו הקליינטים המסוקסים של קאיין דור 3.0 את הצעצוע החדש שלהם הוא
מעלה מחמ"ל.


 

 

מדד הסקרנות