חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2018
  קיה סטוניק
        

שתפו עם חברים: Share


מתחתיך, ספורטאז'
במקביל ליונדאי קונא משווקים קיה את המתחרה שלהם לג'וק, אבל השניים
אינם זהים; סטוניק משתמש בפלטפורמה שונה (של ריו החדשה) ומסתפק
בהנעה קדמית בעוד שלקונא יש גם הנעה כפולה. הקיה גם מעט יותר קצר
מאחיו הקוריאני (4.14 מ' - זהה לג'וק), נמוך ממנו ב-3 ס"מ (חמישה ס"מ
פחות מג'וק) ובסיס הגלגלים שלו קצר בשני ס"מ (עדיין 5 ס"מ יותר מג'וק),
מה שמתבטא בתא נוסעים צפוף אפילו יחסית לתת-הקטגוריה הלא נדיבה
הזאת. 

סטוניק, שהינו מיקרוואן ולא כבישטח גם בהופעתו החיצונית, מצוייד במנוע 
בנזין אטמוספרי בסיסי של ריו, 1.4 ליטר 100 כ"ס, עם גיר אוטומטי פלנטרי.
גיר רובוטי כפול מצמד 7 מהירויות מוצע רק עם מנוע חזק ומעניין יותר, טורבו
3 צילינדרים 1.0 ליטר 120 כ"ס. מערכות בטיחות ובידור דור נוכחי הם חלק
מהחבילה. צבע דו-גווני מוצע רק עם מנוע הטורבו.

למפרט המלא במדריך