חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2017
  סובארו XV
        

שתפו עם חברים: Share


החוליה החלשה
מישהו במחלקת העיצוב הידועה לשמצה בסובארו כנראה לא הבין את הבריף.
הדור השני של הכבישטח נראה יותר כמו מתיחת פנים מאשר דגם חדש, בעיקר
בגלל הציפיות שיצר הקדימון הנאה. ואולם, אכן מדובר בדור החדש, שמשתמש
בפלטפורמה המודולרית המשותפת ל-XV ולאימפרזה החדשה. גם מבחינת
המימדים אין כאן בשורות גדולות, עם הגדלה של עד 3 סנטימטר במקרה הטוב.
בהגה יש לא פחות מ-15 כפתורים (לא כולל פליפרים לגיר, שקיימים רק עם
מנוע 2.0 ליטר) ואין פתחי מיזוג מאחור.

מנוע? הספק ה-2.0 ליטר האטמוספרי גדל ב-6 כ"ס בלבד, ללא שינוי במומנט,
ה-1.6 ליטר נותר ללא שינוי של ממש. גיר? אותו רציף יבבני ומסרס, שנותר
החוליה החלשה והמרגיזה במערכת הנעה משובחת ובעלת פוטנציאל. כל
שרשרת נמדדת לפי החוליה החלשה ומוזר שסובארו דבקים בגיר הזה, בשעה
שיש להם במחסן גיר רציף אחר, מוצלח ויעיל בהרבה. זאת ועוד: עכשיו כבר
אין אפשרות להתנחם עם גירסה ידנית כעלה תאנה. אז היכן השינוי? הג'נט
בגירסה היקרה (מדי) גדל מ-17 ל-18 אינץ' ובגירסה היקרה של כל מנוע יש
עזרי בטיחות אקטיביים ובקרת שיוט אדפטיבית.

למפרט המלא במדריך