חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2017
  טויוטה קאמרי  
        
        
    

שתפו עם חברים: Share


ניחוח מהפך
הלסת שנשמטה למראה מתיחת הפנים לקאמרי הנוכחית, שבה למקומה
לאחר שהתברר שמדובר רק בגירסה הספורטיבית. והנה שוב נשמטת
לה הלסת למראה הדור החדש של המשפחתית הנמכרת ביותר באמריקה
- והפעם לא מדובר באזעקת שווא; קאמרי החדשה מגרה את חוש הראיה
ומחרבת תובנות בשתי הגירסאות, רגילה (האדומה) והיברידית (הכסופה). 
טויוטה מצהירים, ש"קאמרי החדשה מעניקה לנהג ריגוש וכיף". הלו, זאת
טויוטה?

המהפך נסמך על פלטפורמה חדשה ומבטיחה, זו המשרתת גם את פריוס
הנוכחית. הרווח כפול: הפחתת משקל והנמכת מרכז הכובד. קאמרי 2017
ארוכה בחמישה סנטימטר ובסיס הגלגלים הוארך בשיעור דומה, כדי לספק
מרחב פנימי היאה למשפחתית פול-סייז נוסח אמריקה ("עבור אמריקאים"),
אבל היא הונמכה בשלושה ס"מ - יחד עם תנוחת הנהיגה - למען העיצוב
הדינמי וחדוות הנהיגה. צפירתהרגעה: קאמרי לא עברה להנעה אחורית וגם
בשילדתה החדשה לא מוצאים עדיין נכסים כמו מיתלים אדפטיביים. היא כן
טוענת למנועים משופרים - 4 צילינדרים 2.5 ליטר ו-6 צילינדרים 3.5 ליטר,
שניהם עם גיר אוטומטי 8 מהירויות, והיברידי עם גיר רציף - עדיין בלי לגבות
את ההצהרה בנתונים מספריים.

רוצים בכל זאת קצת מספרים? תצוגה עילית צבעונית בקוטר 10 אינץ',
מסך מידע 7 אינץ' במרכז לוח המחוונים ומסך מולטימדיה ובקרת אקלים
8 אינץ' בלוח הפיקוד המרכזי. ומה גודל הסמארטפון שלכם, שמן הסתם
לא יישאר בבית? אולי כדאי שתתחילו להתאמן על יכולת המיקוד.

 

מדד הסקרנות