חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2018
  טויוטה קאמרי
        
        
    

שתפו עם חברים: Share


ניחוח מהפך
הלסת שנשמטה למראה מתיחת הפנים לקאמרי הנוכחית, שבה למקומה
לאחר שהתברר שמדובר רק בגירסה הספורטיבית. והנה שוב נשמטת
לה הלסת למראה הדור החדש של המשפחתית הנמכרת ביותר באמריקה
- והפעם לא מדובר באזעקת שווא; קאמרי החדשה מגרה את חוש הראיה
ומחרבת תובנות בשתי הגירסאות, רגילה (האדומה) והיברידית (הכסופה). 
טויוטה מצהירים, ש"קאמרי החדשה מעניקה לנהג ריגוש וכיף". הלו, זאת
טויוטה?

המהפך נסמך על פלטפורמה חדשה ומבטיחה, זו המשרתת גם את פריוס
הנוכחית. הרווח כפול: הפחתת משקל והנמכת מרכז הכובד. קאמרי 2018
ארוכה בחמישה סנטימטר ובסיס הגלגלים הוארך בשיעור דומה, כדי לספק
מרחב פנימי היאה למשפחתית פול-סייז נוסח אמריקה ("עבור אמריקאים"),
אבל היא הונמכה בשלושה ס"מ - יחד עם תנוחת הנהיגה - למען העיצוב
הדינמי וחדוות הנהיגה. צפירת הרגעה: קאמרי לא עברה להנעה אחורית וגם
בשילדתה החדשה לא מוצאים עדיין נכסים כמו מיתלים אדפטיביים. היא כן
טוענת למנועים משופרים - 4 צילינדרים 2.5 ליטר ו-6 צילינדרים 3.5 ליטר,
שניהם עם גיר אוטומטי 8 מהירויות, אבל היחיד שזוכה להגיע ארצה הוא
היברידי 208 כ"ס עם גיר רציף, שמשווק בשתי רמות גימור. לזולה יותר,
LE, סוללה שונה ולכן גם צריכת דלק חסכונית בעשרה אחוז, אבל בניגוד
ל-XLE אין לה פתחי מיזוג מאחור...


מסך המולטימדיה ובקרת אקלים 8 אינץ' בלוח הפיקוד המרכזי הוחלף 
ב-LE במשהו סיני בהתקנה מקומית וגם המערכת המקורית בגירסה
היקרה מותקנת בארץ. 
שתי הגירסאות מצויידות בבקרת שיוט אדפטיבית
וציוד הבטיחות כולל 10 כריות, בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב
ומניעת סינוור.

למפרט המלא במדריך