לראשונה בהסטוריה של יצרן העל האיטלקי, מציעים עכשיו
פרארי שני מנועים ושתי שיטות הנעה באותו דגם. זה קורה
עם הוספת מנוע V8 טורבו למכונית ארבעת המושבים שלהם
(לצד ה-V12 הקיים), שמשודך להנעה אחורית (הנעה כפולה
בגירסת המקור). המנוע, 3.9 ליטר 610 כ"ס, מציע 80 כ"ס
פחות מה-V12 אך מאחר שהוויתור על הנעה כפולה מביא
להפחתת משקל של 80 קילו, התאוצה למאה אורכת זמן
זהה (3.5 שניות). המהירות המירבית, לעומת זאת, יורדת
מ-335 ל-320 קמ"ש...