חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2010
  סיטרואן C3 פיקאסו
        
      

שתפו עם חברים: Share


מיקרוואנית סדרתית
תמלוגים נדיבים שילמו סיטרואן עבור השם פיקאסו - ונראה שאין להם שום
כוונה לשחוט את התרנגולת שכבר הטילה שתיים-וחצי ביצי זהב. C3 פיקאסו,
החבר השלישי במשפחה (אם מביאים בחשבון את זה שהיה אמור להיקרא
"גרנד"), נמצא בדיוק באמצע הדרך בין שני המיקרוואנים החדשים, נמו וברלינגו
דור-שני. השם פיקאסו מעיד שהדגם הזה, בניגוד לשניים האחרונים, מיועד
יותר לנוסעים מאשר למטען. שנתיים אחרי השקתו מגיע גם פיקאסו הזה ארצה,
אחרי שהמתין - לשווא! - לחותמת הכשרות: גיר אוטומטי...

השימוש בשם C3 מעיד על מקורה ההנדסי של פיקאסו החדשה; פיקאסו הזאת
יושבת על הפלטפורמה של C3 הנוכחית (כלומר פיג'ו 207). מימדים חיצוניים:
אורך 4.08 מ' , רוחב 1.73 מ' וגובה 1.62 מ' - קטנה משמעותית מפיקאסו
הגדולות יותר. סיטרואן מדגישים שהפיקאסונית קטנה רק מבחוץ; המושבים
האחוריים נעים כל אחד לחוד על מסילה לטובת מרחב הרגליים (או תא המטען,
שנפחו מגיע עד 500 ליטר). כמו המושבים האחוריים, גם מושב הנוסע הקדמי
ניתן לקיפול מלא.

מעבר לשימושיות המצופה מיצרן המתמחה בז'אנר - מיקרוואן חדש רביעי תוך
שנתיים! - מציע C3 פיקאסו ייחוד מסויים בעיצוב החיצוני, המשלב מודרניזם
צפוי עם קמצוץ רטרו. לשם שינוי, תא הנוסעים נראה יעיל ובלתי מתחכם;
הסיטרואן הזאת בישרה את קיצו המבורך של ההגה בעל הטבור הקבוע.

למפרט המלא במדריך