חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2021
  ניסן קשקאי  
        

שתפו עם חברים: Share


חוזר מהכפור
להבדיל מאחיו הקטן ג'וק, קשקאי לא המציא ולא חידש כלום, אבל עשה יותר מכל
דגם אחר להחדרת הקטגוריה האופנתית לאירופה. גיר רציף הרחיק אותו מחובבי
הגה, אבל מאז השקתו לפני 15 שנה הוא תמיד הציע דיל טוב. הדור השני יצא
לכביש לפני 8 שנים והלך ודעך מול מתחרים מודרניים ואטרקטיביים ממנו. הדור
החדש מגייס פלטפורמה מודרנית וסיוע חשמלי כדי לדפוק קאמבק. שימוש
באלומיניום מאפשר הפחתת משקל של 60 קילו וקשקאי 3.0 ארוך מקודמו
ב-4 ס"מ.

שני המנועים הבסיסיים, 1.3 ליטר טורבו, משתמשים בסיוע חשמלי מתון כדי
לספק 140 או 157 כ"ס, עדיין עם גיר רציף והנעה קדמית או כפולה. גירסה
היברידית הנקראת e-פאואר משתמשת במנוע בנזין 156 כ"ס לא כדי להניע
את הגלגלים אלא כדי לטעון מצבר של המנוע החשמלי, שמספק 190 כ"ס.
את שיפור העיצוב החיצוני משלים עדכון עמוק של תא הנוסעים.

מדד הסקרנות