חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2020
  יונדאי וניו
        

שתפו עם חברים: Share


אין ארוחות חינם
עובדה 1: ליצרן הקוריאני יש בעיה עם הקומבו המודרני של מנוע טורבו וגיר רובוטי
כפול מצמד (בשלושה מבחנים שונים לשלושה דגמים של יונדאי וקיה, התחממו
המצמדים ודרשו עצירה לצד הדרך);
עובדה 2: יונדאי וניו, "הקרוסאובר הזול באמריקה", לא משווק באירופה ואין לו
קומבו מודרני - לא מנוע טורבו ולא גיר רובוטי חכם. במקומם יש לו מנוע 1.6 ליטר
אטמוספרי וגיר אוטומטי רציף, עויין לחיצות. לאף יצרן אירופאי אין קומבו ארכאי
כזה. גם אין לו הנעה כפולה ובקרת שיוט אדפטיבית - אפילו לא כאופציה. קהל
היעד העיקרי של וניו באמריקה מורכב מעקרות בית וסטודנטים, שמכונית עבורם
אינה תשוקה אלא צורך;
עובדה 3: טוסון וספורטאז' כבר לא משווקים יותר באירופה עם מנוע אטמוספרי;
עובדה 4: חיצונית, וניו קטן יותר מקיה סטוניק ויונדאי קונא;
עובדה 5: כשדגם לא ענק במימדיו משווק באמריקה אך לא באירופה - אסור
לפתח ציפיות שהוא יהיה מתגמל לנהיגה;
עובדה 6: כשדגם משווק באמריקה אך לא באירופה, היצרן לא טורח להשקיע
הון בניסוי ביצועים וצריכת דלק לפי תקן אירופאי, שהוא התקן התקף בישראל
ובנטקאר;
עובדה 7: וניו הוא אולי המיקרוואן הכי זול באמריקה אך לא בישראל.

למפרט המלא במדריך