אחרי השקת דגמים חדשים של ב-מ-וו, פולקסווגן, סקודה ויונדאי, נוצר חשש שגורל
פתחי מיזוג שימושיים, כלומר גבוהים, יהיה כאחריתו של הגה הכוח ההידראולי.
בעקבות מגיפת ההגה החשמלי מגיעה מגיפת הפיכת הקוקפיט לסאונה. והנה,
פתאום מגיע הדור החדש של אודי A3 ומחזיר את פתחי המיזוג למיקום הראוי
להם, לפנטהאוז. וזה צעד מאוד מפתיע בהתחשב בעובדה שמכונית האם, גולף,
הזהה מבחינה מכנית, בחרה בדרך שונה. סביבת הנהג של מכוניות אודי תמיד
נחשבה למובילה בתחום, מבחינת עיצוב והנדסת אנוש; צעד עצמאי בנושא פתחי
המיזוג מוכיח שאודי לא מוכנים לוותר על מעמדם לטובת אופנה חולפת.
בעוד שבפלטפורמה ובתא המנוע אין משהו שלא ראינו בגולף, מגלה תא הנוסעים
הפתעה נוספת: נטישת מתג פיקוד MMI הרוטורי, תשובת אודי ל-i-Drive של
ב-מ-וו, לטובת משטחי מגע סמארטפונים. ואחרי שיגואר נטשו את בורר הגיר
הרוטורי, אפשר לזהות כאן מגמה נוספת.
|