מגאן בשתי התצורות המקובלות באירופה, הצ'בק וסטיישן, מקבלת מתיחת פנים,
שמשום-מה לא מגיעה גם לסדאן (זו הנקראת במזרח הים התיכון "גרנד קופה").
חיצונית מדובר בנגיעה קלה בחזית ובהחלפת הפנסים בלד, סביבת הנהג זוכה
לטיפול מקיף יותר עם קבלת אופציות של לוח מחוונים דיגיטלי "10.2 ומסך
מולטימדיה אנכי "9.3 (הבסיסי מסתפק ב-"7). במקביל מתעדכן ציוד הבטיחות,
התקשורת והבידור.
גולת הכותרת של השדרוג היא הוספת גירסה היברידית פלאג-אין, בשלב זה
רק בסטיישן. מנוע בנזין 160 כ"ס, סוללה 9.8 קוט"ש וצמד מנועים חשמליים
מספקים טווח נסיעה של 50 ק"מ (בינעירוני במהירות של עד 135 קמ"ש) או
65 ק"מ (עירוני). מגאן RS הספורטיבית מחזקת את מנוע ה-1.8 ליטר טורבו
מ-280 ל-300 כ"ס (עדיין אין נתוני ביצועים).