חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2020
  GAC GE3
        

שתפו עם חברים: Share


בא להתגלח על הזקן שלנו
שמעתם על יצרן רכב בשם GAC? זה בסדר, גם אני לא. מדובר ביצרן סיני העושה
את צעדיו הראשונים בשווקים זרים נחשלים עם מכוניות חשמליות. כמה נחשלים? 
גאק לא משווק את מוצריו באירופה המערבית ובאמריקה הצפונית. גם באירופה
המזרחית יש לו נציגות בודדת (באזרביג'אן אך לא ברוסיה, בניגוד להצהרת
היבואן הישראלי), אחת באפריקה, ארבע באמריקה הלטינית ושמונה במזרח
התיכון. אז עם ותק ומוניטין כאלה, לא פלא שלא שמעתם על GAC. האם אתם
מוכנים לשלם כסף טוב כדי להיות שפני נסיון של מכונית כזאת?

לעיתונאים ישראלים שהוזמנו לסין כדי לבחון את העולה החדשה, לא ניתנה
אפשרות מעשית לממש את מטרתה המוצהרת של נסיעתם. האמת היא, שאני
לא מופתע; אותו יבואן כבר ניסה לעשות לפני 30 שנה את אותו תרגיל ממש
עם טויוטה קורולה הראשונה שהגיעה ארצה... ואם אספר לכם שהג'יפון
החשמלי הסיני לא עבר ניסוי ריסוק מערבי ואין לו עזרי בטיחות אקטיביים,
האם תשתנה תשובתכם?

מה כן יש לו ל-GE3? נוסחה אופנתית בעזרתה מנסה גם יריבו המושבע,
ZS החשמלי לבית MG, להשכיח את גל העלייה הסיני הראשון. הסוללה
חזקה יחסית, 54.75 קוט"ש, ומאפשרת טווח נסיעה רשמי של 309 ק"מ
אך לא טעינה מהירה (טעינה מלאה אורכת כ-8 שעות) ורשימת האבזור
עשירה: מושבי עור חשמליים מחוממים, סאנרוף, כניסה והנעה ללא מפתח,
פתחי מיזוג אחוריים (אין בקרת אקלים), מסך מגע "8 בעברית (במקרה הזה,
"מקורי" ו"סיני" הוא היינו אך...), מצלמה 360 מעלות ומשטח טעינה אלחוטי
לנייד. וכדי להפיג את החששות המובנים, מציע היבואן ל-100 המהמרים
הראשונים חבילת פיתוי: טיפולים חינם ל-3 שנים, טרייד-אין במחיר מחירון
לאחר 3 שנים ותקופת נסיון של חצי שנה שבסיומה יוכל הרוכש להחזיר את
הרכב ולקבל זיכוי לרכישת רכב מדגמי טויוטה או לקסוס (בניכוי דמי שימוש
חודשיים בסך 2700 שקל פלוס 4500 שקל עבור עלות עמדת טעינה).


 

למפרט המלא במדריך