חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2020
  סיאט לאון  
        
      

שתפו עם חברים: Share


מחשבת מסלול מחדש
זוכרים שסיאט היתה אמורה להיות חטיבה ספורטיבית בקונצרן VW? לא עוד.
סיאט הכשירו את הקרקע לשינוי עם השקת מותג קופרה - ועכשיו מגיע הדור
החדש, הרביעי, של לאון ונועץ מסמר אחרון בארון ה"אמוסיון". לכאורה, אין כל 
הבדל ממשי בין לאון 4.0 לאחותה גולף 8.0 - אותה פלטפורמה, אותו מיגוון
מנועים (טורבו בנזין עם או בלי גירסה היברידית מתונה או היברידית פלאג-אין
פלוס דיזל), אותה דיגיטליות ואותה העדפת שיווק על שימושיות (מיקום נמוך
מדי של פתחי המיזוג).

ואולם, שני הבדלים בכל זאת קיימים: בסיס הגלגלים ארוך יותר ב-5 ס"מ
לטובת המרחב הפנימי וגירסת הסטיישן ממשיכה (ללא הארכת בסיס
הגלגלים, שזהה לזה שבהצ'בק, ועם הארכת הגוף בשיעור דומה של 9 ס"מ). 
למעט הדלת החמישית, שהועתקה מאודי, אין בלאון החדשה - שאין לה
יותר גירסת 3 דלתות - שום פריט חיצוני מושך את העין (לחכות לקופרה?).
במילים אחרות, גולף יותר מרווחת ומן הסתם גם פחות יקרה. 

מדד הסקרנות