חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2020
  מרצדס GLA
        

שתפו עם חברים: Share


פחות אבל יותר
למרצדס היתה בעיה: הג'יפון הקומפקטי שלהם אמנם נראה נהדר - בין השאר כי
היה נמוך מהמקובל בנישה שלו - אבל גם צפוף מדי. הפתרון המתבקש, הגדלת
הגוף בדור השני לא בא בחשבון, כי מעל GLA כבר שוכן לו GLB שגדול ממנו
בחצי מידה. אז הדור השני של A-על-סטילטו קצר מקודמו בסנטימטר-וחצי,
אבל גם גבוה ממנו בעשרה, כולל אחד במירווח הגחון. ומאחר שבסיס הגלגלים
קיבל תוספת של 3 ס"מ, הדור החדש קצת יותר מרווח מקודמו. נקודה מעניינת:
מושב הנהג גבוה ב-14 ס"מ לעומת זה שב-A. תוספת הגובה לא תורמת לרושם
החיצוני של GLA - שבדור הקודם "נראה פגז" - ולמיצובו יוצא הדופן.

כמו קודמו, הקטן במשפחת GL של מרצדס מציע בחו"ל הנעה קדמית או כפולה. 
בארץ הוא מסתפק בהנעה קדמית בלבד ובשני מנועי בנזין. היברידי? חשמלי?
סבלנות.

למפרט המלא במדריך