למרצדס היתה בעיה: הג'יפון הקומפקטי שלהם אמנם נראה נהדר - בין השאר כי
היה נמוך מהמקובל בנישה שלו - אבל גם צפוף מדי. הפתרון המתבקש, הגדלת
הגוף בדור השני לא בא בחשבון, כי מעל GLA כבר שוכן לו GLB שגדול ממנו
בחצי מידה. אז הדור השני של A-על-סטילטו קצר מקודמו בסנטימטר-וחצי,
אבל גם גבוה ממנו בעשרה, כולל אחד במירווח הגחון. ומאחר שבסיס הגלגלים
קיבל תוספת של 3 ס"מ, הדור החדש קצת יותר מרווח מקודמו. נקודה מעניינת:
מושב הנהג גבוה ב-14 ס"מ לעומת זה שב-A. תוספת הגובה לא תורמת לרושם
החיצוני של GLA - שבדור הקודם "נראה פגז" - ולמיצובו יוצא הדופן.
כמו קודמו, הקטן במשפחת GL של מרצדס מציע בחו"ל הנעה קדמית או כפולה.
בארץ הוא מסתפק בהנעה קדמית בלבד ובשני מנועי בנזין. היברידי? חשמלי?
סבלנות.
|