חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2020
  אסטון-מרטין DBX
        

שתפו עם חברים: Share


הלכה האצילות
אחרי שהמניה שלהם איבדה ב-2019 שלושה רבעים מערכה, נתנו אסטון-מרטין
חבל הצלה למחזיקי מניותיה עם השקת דגם כבישטח פרימיום ספורטיבי, אשר
אמור לתת פייט רציני לשלושת הדגמים של קונצרן פולקסווגן: פורשה קאיין, בנטלי
בנטאיגה ולמבורגיני אורוס. עם הצטרפות הבריטים לתת-הקטגוריה המופרכת,
המיותרת והמטומטמת ביותר בשוק הרכב, נותרה רק פרארי מחוץ למשחק הזה
- בינתיים: התשובה שלהם תצא לכביש ב-2022, שנתיים אחרי האסטון.

DBX לא שוכח את סימן ההיכר של אסטון-מרטין (ופורד...), הגריל הייחודי, וגם
לא פלטפורמה מאלומיניום, אם כי החומר הקל עדיין מותיר את הכלי המגודל
הזה - שמבחינת הגודל ממוקם בין בנטאיגה לקאיין - עם משקל של לא פחות
משניים-ורבע טון... לא בדיוק מתכון למכונית עם יומרה ספורטיבית. מנוע V8
של מרצדס AMG עם 550 כ"ס, גיר 9 מהירויות והנעה כפולה יעילה מצליחים
להקל קצת ומזניקים את האסטון למאה תוך 4.5 שניות בדרך ל-291 קמ"ש.
הכוח יכול להגיע במלואו לגלגלים האחוריים ובחציו לקדמיים ומערכת המיתלים
מסוגלת להנמיך או להגביה את מירווח הגחון הרגיל של DBX בחמישה ס"מ
לעומת מצבו הרגיל; מה בדיוק תעשו עם מירווח גחון ענק וצמיגים בחתך 35?
לעשירים הפתרונים. 

למפרט המלא במדריך