חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2019
  סקודה אוקטביה  
        
    

שתפו עם חברים: Share


זרם הגולף
לסקודה אמנם יש לא פחות משלושה דגמי כמוג'יפ אופנתיים - אחד בכל תת-קבוצה -
אבל גם זה לא מאפשר לה להתעלם מהדגם המרכזי שלה, שעכשיו מוצג דור 4.0
שלו. אוקטביה החדשה ממשיכה בדרכה של הקודמת; נוטלת את הבסיס המשובח
של פולקסווגן גולף ומוסיפה לו שתי גירסאות בהן התמחותה, משפחתית וסטיישן.
הדור החדש של גולף זה עתה הושק, אבל הסקודה לא מתביישת ליטול ממנו מכל
טוב, החל מפלטפורמה מודולרית, דרך מנועים היברידיים וכלה בציוד בטיחות
ובידור. אוקטביה מאמצת גם מוטיבים עיצוביים מרכזיים משני דגמיה הטריים,
סקאלה החדשה וסופרב המחודשת, ובלי לשנות מהותית את מימדיה מצליחה
להיות מרווחת אפילו יותר משהיתה(...) ולהציע נפח מטען מוגדל. 

כמו גולף, אוקטביה מציעה 4 סוגי מנועים: בנזין, דיזל, בנזין היברידי מתון ובנזין
היברידי פלאג-אין, כולם עם מגדש טורבו וגיר ידני או רובוטי חכם - שעכשיו
נהנה מפיקוד אלקטרוני (פירוט בהמשך). ההנעה קדמית או כפולה והמיתלה
האחורי
פשוט בכל הגירסאות עד 150 כ"ס ועד בכלל אך נפרד בחזקות יותר.
בנוסף, את המיתלים ניתן לקבל גם בגירסה ספורטיבית מונמכת ב-1.5 ס"מ,
מוגבהת בשיעור זהה עבור כבישים משובשים או עם בולמים אדפטיביים.
סביבת הנהג שודרגה, עם לוח מחוונים אנלוגי או דיגיטלי, תצוגה עילית
אופציונלית וארבע רמות של מסך מולטימדיה מרכזי (תלוי ברמת הגימור), 
שכמו בסקאלה - ובגולף! - גורם לפתחי המיזוג לרדת נמוך מדי. 

ואלה 9 גירסאות אוקטביה:
בנזין:
1.0 ליטר 110 כ"ס, גיר ידני, הנעה קדמית, 10.6 שניות;
1.5 ליטר 150 כ"ס, גיר ידני, הנעה קדמית, 8.2 שניות;
2.0 ליטר 190 כ"ס, גיר רובוטי, הנעה כפולה, 6.9 שניות.
בנזין היברידי מתון (48V):
1.0 ליטר 110 כ"ס, גיר רובוטי, הנעה קדמית,
 10.6 שניות;
1.5 ליטר 150 כ"ס, גיר רובוטי, הנעה קדמית, 8.4 שניות.
בנזין היברידי פלאג-אין:
1.4 ליטר 204 כ"ס, גיר רובוטי, הנעה קדמית, 7.9 שניות, טווח חשמלי 55 ק"מ.
דיזל:
2.0 ליטר 116 כ"ס, ידני או רובוטי, הנעה קדמית, 10.3/10.8 שניות;
2.0 ליטר 150 כ"ס, ידני או רובוטי, קדמית או כפולה, 8.7/8.9 שניות;
2.0 ליטר 200 כ"ס, גיר רובוטי, הנעה כפולה, 7.1 שניות.





 

מדד הסקרנות