קוראים לה קוואטרו. הנעה כפולה היא אבן יסוד בדי-אן-אי של אודי. אין דגם של
אודי בלי גירסת קוואטרו, כפי שאין דגם של אודי שיש לו גירסה עם הנעה אחורית.
למעט יוצאת דופן אחת (בנטלי מולזאן), זה גם המצב בכל יתר מותגי קונצרן VW
- כולל למבורגיני ובוגאטי. לפני שנה ומשהו השיקו אודי את RWS - מהדורה
מוגבלת של R8 עם הנעה אחורית, אילוץ של תקנון מירוצי GT. והנה עכשיו,
בניגוד למהלך המשחק - כשאפילו ב-מ-וו מפנים עורף למסורת הנעה אחורית -
מחליטים אודי להפוך את RWS המוגבלת ל-RWD סדרתית: שתי הגירסאות
של R8, קופה וספיידר, מקבלות הנעה אחורית. מנוע V10 אטמוספרי 5.2 ליטר
540 כ"ס מזניק את הקופה למאה תוך 3.7 שניות (לספיידר זה לוקח עשירית
נוספת). למרבה הצער, אין למהלך הזה השפעה על דגמים פחות אקזוטיים של
הקונצרן, כפי שאפשר להבין מהכותרת.