חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2019
  הונדה ג'אז  
        

שתפו עם חברים: Share


רק היברידית
הונדה הוכיחו, עם סיוויק טייפ-R, שיש להם ידע ויכולת ורצון לייצר את ההצ'בק
החמה הכי מהנה בעולם. אז מדוע הם ממשיכים להדיר את כל הנכסים האלה
מהסופר-מיני המקורית שלהם? הגיון יפני.

הדור הרביעי של ג'אז ממשיך עם תצורת מונובוקס - מה שאומר שהיא תמשיך
להיות הקטנה הכי מרווחת - ועם מושב אחורי קונץ-פטנט - מה שאומר שהיא
תמשיך להיות גם הקטנה הכי שימושית - אבל מעכשיו היא תוצע אך ורק עם
מנוע היברידי. אז ספורטיבית או מהנה לנהיגה היא לא תהיה.

כדרכם בקודש לא מפרסמים הונדה שום נתון מספרי, בתקווה לקבל עוד חשיפה
תקשורתית עם כל טפטוף מידע - ציניות שיווקית שלא היתה מתאפשרת אם
המדיה לא היתה משת"פית. אני לא מוצא שום טעם לחזור כאן על כל ההצהרות
הרברניות של הונדה בדבר סגולותיה הטרומיות של ג'אז החדשה, מאחר שבשלב
זה אין להן שום גיבוי. רק דבר אחד ברור: את העיצוב הרופס מנסים הונדה להציל
עם גירסת קרוסטאר מקושטת ומוגבהת קלות "עבור מי שמעדיפים ג'יפונים". 

מדד הסקרנות