חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2019
  ב-מ-וו 8 גראן-קופה  
        

שתפו עם חברים: Share


איך היינו מסתדרים בלעדיה
תצורת המרכב השלישית של סדרה 8 - אחרי קופה וקבריולה - היא כמובן גראן-קופה,
שאינה אלא מחליפת גירסה דומה של 6 ז"ל. חסרה לכם ספרה? זו אכן חלופה קצת
יותר ספורטיבית לספינת הדגל 7. גראן-קופה ארוכה וגבוהה מהקופה ובסיס הגלגלים
ארוך ב-20 ס"מ כדי לקלוט דלתות ומושבים אחוריים. 8 ג"ק קצרה בשני ס"מ מהשבע
ונמוכה ממנה בשבעה, בסיס הגלגלים קצר בחמישה והבגאז' רזה יותר ב-75 ליטר.
רציתם לוק ספורטיבי אז תצטמצמו.

בשלב הראשון משווקת הגראן-קופה בגירסת 840 עם הנעה אחורית או כפולה (מנוע
6 צילינדרים 340 כ"ס, 4.9-5.2 שניות) ו-850 הנעה כפולה (מנוע V8 עם 530 כ"ס,
3.9 שניות). שתי גירסאות M8 ספורטיביות - רגילה ו"קומפטישן" - יופיעו בהמשך.
ואנחת רווחה לסיום: אין גירסאות מס שפתיים מחושמלות (בינתיים?).

מדד הסקרנות