חדשות

נטקאר בפייסבוק
מכוניות ראווה, דגמים עתידיים - 2019
  ב-מ-וו ויז'ן M-נקסט  
        
        
        

שתפו עם חברים: Share


סוחרי האשליות
- מזל...
- למה מזל?
- שהחרטום של M1 קטן וצר מדי עבור גריל מופרז וגרוטסקי, תחום ההתמחות
העכשווי של ב-מ-וו.

אין זו הפעם הראשונה שב-מ-וו מנסים לעורר את בלוטות החשק שלנו על-ידי
שימוש במוניטין של M1 ז"ל (1978-81, שורת תצלומים תחתונה), שזכורה לטוב
הודות לשליחותה הקדושה: לככב באליפות פרו-קאר, בה התחרו נהגי פורמולה 1
במכוניות סדרתיות זהות(!). M1 המקורית עוצבה על-ידי המאסטרו ג'וג'ארו
והשתמשה במנוע V12 מרכזי של... למבורגיני. וואו.

הדגם הקודם בסדרת ויז'ן הנוכחית היה i-נקסט, שהלך על תצורת כמוג'יפ וניסה
להרגיל אותנו לגריל עצום בממדיו ושתלטני באפקט שלו - כפי שהופיע בהמשך
במיניוואן X7 ובכבישטח X5 החדש. ואולם, ב-מ-וו לא לגמרי שכחו את חסידי
הבימרים האמיתיים, שליבם נחמץ למראה 330 עם מנוע 4 צילינדרים אנמי
ועתיד חשמלי דומם גורם להם להתעורר מהסיוט שטופי זיעה קרה.

אל דאגה, מנסים ב-מ-וו להרגיע אותם, גם בעידן החשמלי והאוטונומי עדיין
נעמיד לרשותכם מכוניות נהיגה מוחלטות. הנה, תראו את הרפליקה הזאת של
M1 הקלאסית. אמנם אין לה מנוע V12 אטמוספרי וגם לא הנעה אחורית, אבל
שלישיית המנועים שמרכיבה את המערך ההיברידי הנטען - טורבו 2.0 ליטר
פלוס מנועים חשמליים מלפנים ומאחור - מפתחת לא פחות מ-600 כ"ס, מה
שמבטיח - לכאורה(...) - אפס-מאה ב-3 שניות (אבל גם טווח חשמלי מוגבל
למאה ק"מ בלבד). M-נקסט תיוצר במהדורה מוגבלת לצד הדור החדש של i8,
שכנראה יהיה חשמלי נטו וכמו מכונית הראווה הנוסטלגית הזאת ישתמש בגוף
חטוב ועתיר קרבון.