"פורשה קאיימן GT4 פוגעת בנקודת הג'י של הנאה מנהיגה מדוייק יותר מכל
מכונית אחרת שאני יכול לחשוב עליה"(אנדרו פרנקל, סודות המכונית המהנה).
לקח להם ים של זמן לפורשה, אבל בסוף קאיימן ובוקסטר - שהיום נקראות בשם
הבלתי מוצלח בעליל 718 - קיבלו את חבילת GT4 המובטחת, שנעלמה מהנוף
לפני 4 שנים. כמו כל חבילת נהיגה מוצלחת, מדובר על מרכיבי נו-בולשיט
טהורים: הנעה אחורית, מנוע מרכזי - בוקסטר 6 צילינדרים אטמוספרי שהקו
האדום שלו נמצא ב-8000 טורים גבוהים - וגיר ידני 6 מהירויות. GT4 מקבלת
כבונוס גם הנמכת מיתלים ב-3 ס"מ. המנוע בנפח 4.0 ליטר מפתח 420 כ"ס
ו-43/5000 קג"מ. קאיימן וספיידר - כך נקראת היום הבוקסטר - עפות למאה
תוך 4.4 שניות ושוברות בקצת את מחסום 300 קמ"ש. בארץ אמורה GT4
להיות יקרה במאה אלף שקל מ-718 טורבו.