מכונית הפאר הוותיקה של בנטלי משיקה את הדור השלישי שלה, עם שיפור
היכולת הדינמית, המרחב הפנימי ועומק ההידור. המנוע הראשי נותר W12
עם 635 כ"ס, אבל החלפת הגיר האוטומטי הפלנטרי בגיר רובוטי כפול מצמד
- גם הוא מתוצרת ZF עם 8 מהירויות - מקזז מהזינוק למאה 0.7 שניות
ומוסיף 8 קמ"ש למהירות המירבית (3.8 ו-333 בהתאמה). ההנעה הכפולה
מעדיפה את הגלגלים האחוריים והשילדה מקבלת - לראשונה בבנטלי - היגוי
כפול. המכונית לא תפחה בממדיה החיצוניים, אבל הארכת בסיס הגלגלים
ב-13 ס"מ מגדילה את המרחב הפנימי, שהיושבים בו יכולים ליהנות מריפוד
עור תלת-ממדי חדשני בדלתות.
|