חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2019
  ב-מ-וו 1
        
        
    

שתפו עם חברים: Share


בצער רב
אתם יודעים שאחרי הנעל הראשונה שנפלה על הריצפה בקומה מעליכם תגיע גם
השניה, אבל זה לא עושה את הרעש נעים יותר. כבר לפני 5 שנים התריעו ב-מ-וו
שהם עומדים לנטוש את הצעירים והפחות אמידים בין חובבי ההגה ומסבים את
הקומפקטית שלהם להנעה קדמית. היום הזה הגיע השנה והדור החדש של 1,
הקומפקטית האחרונה עלי כבישים עם הנעה אחורית, כבר לא. את מקום ההנעה
האחורית בגירסאות העממיות תפסה הנעה קדמית, ואילו הגירסה הספורטיבית,
M135 (המכונית הכחולה בתצלומים), שמחליפה את M140, מחקה את יריבותיה
מבית אודי ומרצדס ומשתמשת בהנעה כפולה.

רגע, מתחת למכסה המנוע אין מקום למנוע 3 ליטר רוחבי ובמקומו מסתפקת
M135 במנוע 2 ליטר, ארבעה צילינדרים במקום שישה, 306 במקום 340 כ"ס
(מנוע הבנזין הנוסף, 118, מסתפק במנוע 1.5 ליטר 140 כ"ס המשודך לגיר
רובוטי חכם 7 מהירויות). M135 מקבלת גיר אוטומטי 8 מהירויות, 4.8 שניות,
פייק-דיפיוזר בזנב, עיטורי אור צבעוניים בדלתות ולידיעת הדריפטרים - מירב
הכוח שיכול להגיע לגלגלים האחוריים עומד על 50 אחוז בלבד.

אם לשפוטי הבימרים אין לאן לערוק, ב-מ-וו מקווים שהתכונות הנמדדות של
נובו-1 יצליחו להביא להם קליינטים חדשים. היא אמנם קצרה בחצי סנטימטר
מהדור הקודם ובסיס הגלגלים קצר בשניים, אבל הצבת המנוע לרוחב מאפשרת
תא נוסעים מרווח יותר והגדלת נפח תא המטען ב-20 ליטר. ואם זה לא ישכנע
את מי שמציבים את הספסל האחורי לפני מושב הנהג, גם העובדה שפתחי
מיזוג מאחור יש רק ב-M135 אך לא ב-118 בטח לא תעשה את זה. 

118 החדשה משווקת בשלב זה בארץ ב-3 רמות אבזור (גירסת ביזנס בסיסית
עשויה להתווסף בעתיד), בעוד ש-M135 רק בגירסה המאובזרת ביותר. בכל
הגירסאות יש מנופי פיקוד על הגיר מההגה. רק M135 מצויידת במיתלים
אדפטיביים, בקרת שיגור, לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מגע 10.25 אינץ', 
שלוש ה-118 מסתפקות במסך מגע 8.8 אינץ'. רמת הגימור היקרה של 118 
מוסיפה 40 אלף שקל למחיר הבסיסי ומקבלת בתמורה גג פנורמי, בקרת
שיוט אדפטיבית (לא קיימת בשתי הבסיסיות) ובלימה אוטונומית גם מחוץ
לעיר.

למפרט המלא במדריך