יום בהיר אחד נשארו מאזדה עם פלטפורמה חדשה ומנוע-אטרקטיבי-על-הנייר
(אלה של 3 החדשה) - והחליטו לנצל אותם. אז למרות שאיש לא יכול למצוא
בזה הגיון כלשהו, הם דוחפים דגם נוסף בין שני הכבישטח שלהם, הקטן והבינוני,
אבל הם אפילו לא קראו לו בשם המתבקש, CX-4, אלא המציאו עבורו, לראשונה
במאזדה, שם דו-ספרתי. למרבה הצער, גם העיצוב ממחזר עד זרא את צמד אחיו.
CX-30 ארוך מ-CX-3 בתריסר ס"מ וקצר מ-CX-5 בחמישה-עשר. עם גובה של
1.54 מ' בלבד הוא נמוך מהמקובל בעדת הג'יפונים הבינוניים, אבל בסיס הגלגלים
סביר. בחו"ל מציע CX-30 שני סוגי הנעה, קדמית וכפולה, אבל בארץ הוא נאלץ
להסתפק בקדמית בלבד ובמנועים שונים מאלה המשווקים באירופה.
|