חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2019
  פורד אקספלורר  
        
      

שתפו עם חברים: Share


נגד מגמת המשחק
אקספלורר החדש מסובב את המנוע על צירו בתשעים מעלות כדי להפוך אותו
מרוחבי לאורכי. המטרה: לאפשר מעבר מהנעה קדמית לאחורית. לא, היא לא
נועדה לשפר את הניהוג של המפלצת הכבדה אלא את כושר הגרירה. אמריקה.

הדור השישי של אקספלורר כמעט שלא תפח בממדיו (5 ס"מ באורך), אבל 
הגדיל את בסיס הגלגלים ב-16 ס"מ כדי ליצור חלל ישיבה מרווח יותר ליושבי
שלוש שורות המושבים. מאחר שהמנוע אורכי, יש לזה גם מחיר: תא המטען
התכווץ ב-80 ליטר לנפח מינימלי של 515 ליטר.

את מנוע 3.5 ליטר של הדור היוצא מחליף מנוע 6 צילינדרים  3.0 ליטר טורבו
365 כ"ס (פלוס 75 כ"ס), המניע את כל ארבעת הגלגלים. מנוע 4 צילינדרים
2.3 ליטר טורבו מפתח 300 כ"ס והוא מוצע עם הנעה אחורית או כפולה. שני
המנועים משתמשים בגיר אוטומטי 10 מהירויות.

בארץ מולדתו מוצע אקספלורר בשש רמות גימור ומציע אינספור אופציות, כמו
בורר 7 מצבי קרקע לנסיעת שטח, החנייה עצמית מלאה בלחיצת כפתור ומסך
מולטימדיה מרכזי אנכי 10.1 אינץ'. לאן הגענו: פורד מלמדים את ב-מ-וו פרק
בהנדסת אנוש (שימו לב למיקום פתחי המיזוג לעומת הבימרים החדשים)...

מדד הסקרנות