חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2020
  פורד אקספלורר
        
    

שתפו עם חברים: Share


גילה את אירופה
אקספלורר החדש מסובב את המנוע על צירו בתשעים מעלות כדי להפוך אותו
מרוחבי לאורכי. המטרה: לאפשר מעבר מהנעה קדמית לאחורית. לא, היא לא
נועדה לשפר את הניהוג של המפלצת הכבדה אלא את כושר הגרירה. אמריקה.

הדור השישי של אקספלורר כמעט שלא תפח בממדיו (5 ס"מ באורך), אבל 
הגדיל את בסיס הגלגלים ב-16 ס"מ כדי ליצור חלל ישיבה מרווח יותר ליושבי
שלוש שורות המושבים. מאחר שהמנוע אורכי, יש לזה גם מחיר: תא המטען
התכווץ ב-80 ליטר לנפח מינימלי של 515 ליטר.

את מנוע 3.5 ליטר של הדור היוצא מחליף בחו"ל מנוע 6 צילינדרים  3.0 ליטר 
טורבו 365 כ"ס (+75 כ"ס), המניע את כל ארבעת הגלגלים. בישראל משווק 
מנוע 4 צילינדרים 2.3 ליטר טורבו מפתח 300 כ"ס עם הנעה כפולה וגיר
אוטומטי 10 מהירויות.

מאחר שאקספלורר החדש ישווק גם באירופה, הרכב עבר ניסוי ריסוק אירופאי
וזכה בו לציון של 5 כוכבים. אבזור הבטיחות מושלם (למעט זיהוי תמרורים)
ואליו מתווספת בקרת שיוט אדפטיבית. גג פנורמי ופנסי לד הם ציוד תקני.
בארץ מולדתו מוצע אקספלורר בשש רמות גימור ומציע אינספור אופציות, כמו
בורר 7 מצבי קרקע לנסיעת שטח, החנייה עצמית מלאה בלחיצת כפתור ומסך
מולטימדיה מרכזי אנכי 10.1 אינץ' ("8 בישראל). לאן הגענו: פורד מלמדים את
ב-מ-וו פרק בהנדסת אנוש (שימו לב למיקום פתחי המיזוג לעומת הבימרים
החדשים)...

למפרט המלא במדריך