חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2018
  מאזדה 3  
        

שתפו עם חברים: Share


מקום לדאגה, אפילו שניים
עם כל הפמפום של "לשון עיצובית חדשה", קשה לטעות בזהות הצמד המשפחתי היפני
החדש: אלו הן גירסאות הצ'בק וסדאן של מאזדה 3 דור רביעי. אפילו הממדים נותרו
כמעט זהים, עם גידול של 3 ס"מ בבסיס הגלגלים ו-8 ס"מ באורך הסדאן. גולת הכותרת
של 3 החדשה נחבאת מן העין: מנוע בנזין המשתמש בפעולת דחיסה נוסח מנוע דיזל. 
סקייאקטיב-X אמור להיות חלק, גמיש וחסכוני בעשרים אחוז מסקייאקטיב-G המוכר,
שגם הוא עבר שדרוג (שני המנועים מגייסים תגבור חשמלי קל של סוללה 24 וולט).
נתונים רשמיים טרם פורסמו אך הודלף שההספק יעמוד על 180 כ"ס. הגיר האוטומטי
עדיין שפוי בעל 6 מהירויות - וטוב שכך! - ומעכשיו יש גם גירסת הנעה כפולה, ללא
פוזת שטח מוגבהת, תודה לאל.

המקור הראשון לדאגה נמצא במקום חבוי אפילו יותר מתא המנוע - למטה, בין הגלגלים
האחוריים. הדור הראשון של מאזדה3, ב-2003, שיתף פלטפורמה עם פורד פוקוס ולכן
גם לו היה מיתלה אחורי נפרד, ששמר על מקומו במהלך שלושת הדורות הקודמים. 
עכשיו מגיע הדור החדש ושם קץ לחגיגה הדינמית הזאת; המיתלה האחורי העדיף
מפנה את מקומו למיתלה אחורי נחות, קורת מתח, שהוא כמובן זול יותר. לא מתאים
לכם, מאזדה.

תא הנוסעים מצוייד יותר (8 רמקולים כציוד תקני ואופציה לתצוגה עילית אמיתית) 
וגם נראה נקי, רזה ומודרני יותר, אבל למען הלוק הזה הוזז פתח המיזוג המרכזי
ימינה והוא נעשה צר יותר. האם הוא יספיק? הנה לכם עוד מקור לדאגה. מאזדה
מבטיחים בידוד רעשים משופר ומערכת בטיחות מתקדמת המזהה עייפות של
הנהג; האם היא מזהה גם עצבנות?


 

מדד הסקרנות