חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2018
  ב-מ-וו X7  
        
      

שתפו עם חברים: Share


לפחות הילדים לא יזיעו
ישנם בעולם מקומות, בלי שמות, בהם המיניוואן החדש והמפואר של ב-מ-וו יהיה
הצלחה מסחררת - דווקא בגלל מה שהוא לא: ב-מ-וו אמיתי. מה לעשות, הוא פשוט
גדול, גבוה וכבד מדי. הוא ארוך ב-23 ס"מ תמימים מאביו X5, איתו הוא חולק
פלטפורמה ומכלולים, וקצר רק ב-9 ס"מ מגירסת הלימוזין הארוכה של סדרה 7.
עם אורך של 5.15 מ' ובסיס גלגלים 3.11 מ' אין לב-מ-וו בעיה להתקין 7 מושבים
חשמליים (בגירסת קומפורט יש רק שישה, אבל השניים בשורה השניה נפרדים),
ארבעה מהם מצויידים בעוגני איזופיקס עבור התקני ריסון. לוח המחוונים זהה
לזה שב-X5 וב-3 החדשה, כך שהנהג נהנה ממסכים ענקיים אך סובל מפתחי
מיזוג נמוכים מדי. אולי הוא יתנחם בכך שגם יושבי השורה השלישית נהנים
ממערכת בקרת אקלים נפרדת. קיפול המושבים בשורה השלישית מגדיל את
נפח תא המטען מ-326 ל-740 ליטר.

לכל גירסאות X7 יש הנעה כפולה וגיר אוטומטי 8 מהירויות, יש גירסת M
ספורטיבית עם מנוע דיזל 6 צילנדרים 400 כ"ס ודיפרנציאל תואם (5.4 שניות),
דיזל בסיסי 265 כ"ס (7.0 שניות) ובנזין 340 כ"ס (6.1 שניות). גירסה נוספת
תציע בעתיד תגבור חשמלי מתון למנוע בנזין ומנוע בנזין V8 לא ישווק באירופה.
מאחר ש-X7 יתחרה לא רק במרצדס GLS אלא גם בלנד-רובר דיסקאברי,
מוצעת גם גירסת "שטח", שמוסיפה לארבעת קפיצי האוויר התקניים (מאפשרים
את הגבהת מירווח הגחון ב-4 ס"מ), דיפרנציאל ייעודי, מיגון קל ובורר מצבי שטח. 
רוכשי החבילה ייאלצו להסתפק בצמיגי חתך 50 על חישוקי 20 אינץ' ולוותר על
חישוקי 
21 אינץ' וגומי בחתך 45 בהם מצויידת גירסת הספורט.
 

מדד הסקרנות