מה כבר יכול להתפקשש בהנדסת סמל פשוטה? סקודה עשו אטקה (קארוק) אז
סיאט עושים עכשיו קודיאק. הממדים זהים, המכלולים מגיעים מאותו מחסן וגם
העיצוב לא מחדש כלום. ואולם, תנו מבט בקוקפיט ותגידו, ככה ממקמים פתחי
מיזוג, בגובה הברכיים? לכו סיאט, תציצו באיביזה, בארונה ואפילו באטקה שלכם
- ותלמדו. ואולי זה כלל לא רלוונטי מבחינתנו, כי כל הגירסאות שאין בהן דוושת
קלאץ' - בנזין 190 כ"ס ודיזל 150 או 190 כ"ס - מחברות את הגיר הרובוטי
החכם להנעה כפולה, לא קדמית.