חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2018
  אודי e-tron
        
        
    

שתפו עם חברים: Share


שטאנץ
הדגם החדש השלישי חשמל-בלבד - להבדיל מגירסאות חשמליות של דגמים
קיימים - שיוצא השנה לשטקרים ממשיך את אותו שטאנץ: SUV פרימיום,
שקשה להבחין בכך שהוא חשמלי. e-tron משתמש משום מה באותו שם
המציין גירסאות היברידיות של דגמים כמו A3 או Q7, אבל אודי השתמשו
בשם הזה כבר למכונית הראווה החשמלית הראשונה שלהם, לפני תשע שנים.

כפי שאפשר לראות, e-טרון ממוקם בין Q5 ל-Q7. כצפוי, ההנעה כפולה עם
מנוע חשמלי לכל ציר, בהספק של בין 360 ל-408 כ"ס, תלוי במצב הנסיעה.
קפיצי אוויר הם ציוד תקני, כמו גג פנורמי ואבזור בטיחות מתקדם. למרבה
הצער, בגירסה הבסיסית בארץ נועלת האודי צמיגים בחתך 45 במקום 55,
מה שלא מסייע למערכת הקוואטרו החכמה לבוא לידי ביטוי בשטח.  טווח
הנסיעה הוא 400 ק"מ ולמאה מגיע האודי החשמלי הראשון תוך 5.7 שניות.

תוספת מחיר לגירסת פרימיום קונה מצלמות במקום מראות הצד, "כדי לשפר
את היעילות האווירודינמית"; הן מורידות את מקדם-הגרר מ-0.28 ל-0.27...
זמן הטעינה מרשת החשמל הביתית הוא 8.5 שעות (עמדת טעינה כלולה
במחיר), אבל עמדת טעינה מהירה של 150 קילוואט מאפשרת לחזור לכביש
תוך מחצית השעה.

למפרט המלא במדריך