איך להגדיר את החשמלית הסדרתית הראשונה של מרצדס? פיהוק? החמצה?
אם היגואר החשמלית לא העזה לוותר על גריל מיותר, מגיעה המתחרה שלה
וממחזרת לא רק את הצורה אלא גם את הפלטפורמה של GLC הפושר. וזה -
בהתחשב ביכולת העיצוב והתעוזה שהפגינו מרצדס לאחרונה - פשוט מאכזב.
כמו GLC הקצר והגבוה יותר, גם הגירסה החשמלית מציעה הנעה כפולה:
מנוע חשמלי חסכוני לגלגלים הקדמיים וביצועיסטי לאחוריים, המייצרים יחד
408 כ"ס כדי להזיז משקל של כבד של קרוב לשניים-וחצי טון (300 קילו
יותר מהיגואר, שגם ניצל את התצורה החשמלית כדי להגדיל את הקבינה
ולהשיג חלוקת משקל אשר מקנה התנהגות דינמית). האפס-מאה אמנם
5.1 שניות בלבד, אבל טווח הנסיעה הרשמי של 400 ק"מ נותן 300 ק"מ
במציאות. גם מידע עשיר לשירות הנהג ואפשרות ובחירה בין לא פחות
מחמישה מצבי נסיעה לא יכולים להמתיק את הנתון הזה. זמן טעינה
מרשת החשמל הרגילה? תלוי, אומרים מרצדס...
|