חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2018
  טויוטה קורולה סטיישן  
        

שתפו עם חברים: Share


אוריס? סליחה, טעינו
הנסיון המלאכותי של טויוטה לבדל בין קורולה הצ'בק לסדאן, הראשונה מיועדת
לאירופה המערבית והשניה לעולם השלישי, על-ידי החלפת השם קורולה באוריס
(2007), החזיק מעמד שני דורות בלבד. אוריס הצ'בק החדשה שהושקה השנה
ואוריס סטיישן ("טורינג ספורט") החדשה המושקת היום כבר לא ייקראו אוריס
אלא קורולה - בדיוק כמו הסדאן הוותיקה. השם אוריס לא עשה את העבודה -
ונקבר.

כמו ההצ'בק - ובניגוד לסדאן - גם הסטיישן משתמשת בפלטפורמה המודולרית
העכשווית, מה שמאפשר לטויוטה להיות קשובה לביקורת ולהגדיל את בסיס
הגלגלים ל-2.70 מ' - 6 ס"מ יותר מההצ'בק - לטובת המרחב הפנימי ותא המטען
(598 במקום 530 ליטר). כמו ההצ'בק, הסטיישן ישתמש באותם שלושה מנועי
בנזין (טורבו ושני היברידיים). זו גם הזדמנות ראשונה להציץ בקוקפיט החדש של
שתי הקורולות, שגאוותו על תצוגות תלת-מימד ועילית.

מדד הסקרנות