חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2020
  פורד פוקוס
        
        
    

שתפו עם חברים: Share


בשורות מעורבות
כשפוקוס הראשונה יצאה לכביש, זו היתה חגיגה לאוהבי מכוניות וחובבי הגה.
עיצוב ההצ'בק היה מוצלח והתעוזה הטכנולוגית - ציוד מכונית קומפקטית
במיתלה אחורי נפרד - הניבה נהיגה מלבבת. מאז חלפו 22 שנה - ובכל דור
ודור הולכת פוקוס ומידרדרת. עכשיו מגיע ארצה הדור הרביעי, שהושק בחו"ל
לפני שנתיים, וחוטא בפניית פרסה; הגירסאות הבסיסיות נאלצות להסתפק
במיתלה הפרימיטיבי והפחות יעיל דינמית (ניהוג ונוחות נסיעה). ואולם,
לארץ מיובאת בינתיים רק גירסה אחת עם 182 כ"ס והמיתלה העדיף ובשתי
תצורות, הצ'בק וסטיישן. המנוע הוא טורבו כמובן והגיר הרובוטי פינה את 
מקומו לטובת פלנטרי 8 מהירויות. גם כאן מועדפת הצורה על המהות: 
הפיקוד על הגיר הוא באמצעות ברז רוטורי - כפי שהיה מקובל עד לא מזמן
ביגואר - שנראה טוב באולם התצוגה אך אינו ידידותי בתפעול.

למרבה הצער, לארץ מיובאת בשלב הראשון גירסת Active 
עם מירווח גחון
מוגבה ב-4 ס"מ וקישוטי "שטח" (בסגנון קיה אקסיד); הגבהה מיותרת זו
באה מן הסתם על חשבון מרכז הכובד והניהוג, שבפוקוס הרגילה הוא עדיין
מהטובים בקטגוריה. חבל. דווקא גירסת ST-Line (לא לבלבל עם ST!) בעלת
החזות הספורטיבית, מוותרת משום מה על מיתלה אחורי נפרד...

למפרט המלא במדריך