חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2018
  מרצדס AMG GT4  
        
        

שתפו עם חברים: Share


תתכופפו - ותלחצו
המכונית המטופשת ביותר שנולדה במאה הנוכחית - לא כולל דגמי כבישלג -
היא הסדאן-קופה מרצדס CLS, שלא מכבר הושק הדור השלישי שלה. ואולם,
למרות הטמטום - המתבטא בגישה קשה ובמיטת סדום מאחור - ואולי דווקא
בגללו, זכתה התצורה להצלחה מסחרית גורפת, להשפעה עצומה ואפילו
זלגה לקטגוריה הפוכה במהותה (ע"ע ב-מ-וו X6 ושות'). עוילם גוילם הוא
קהל שבוי של אופנה חלולה.

עם הצלחה חובה להתווכח, אבל מי שמתפרנסים ממנה מעדיפים דווקא לחבק
אותה. אז ל-CLS נולדה אחות חורגת, גירסת 4 דלתות למכונית הדו-מושבית
AMG GT, שנקראת - קחו אוויר - Mercedes-AMG GT 4‑Door Coupé.
תיק העיתונות העשיר של המכונית החדשה לא כולל נתון אחד קטן, תרתי 
משמע: גובה. ואולם, תצלום אחד טוב משלוש ספרות וזה אותו בחרו מרצדס
לצרף לתיק מראה ילד קטן במושב האחורי. אופס.

ואולם, AMG מזוהה עם ביצועים ומהמצרך הזה אין מחסור באיך-קוראים-לה.
את ההנעה הכפולה החכמה ועתירת הדיפרנציאלים משרתים שלושה מנועים,
שני V8 טווין-טורבו עם 585 כ"ס (3.4 שניות, 310 קמ"ש) או 639 כ"ס (3.2
שניות, 315 כ"ס) ומנוע V6 טורבו היברידי 435 כ"ס (4.5 שניות, 285 כ"ס),
כולם משודכים לגיר אוטומטי 9 מהירויות. שלל עזרי ביצועים מאפשר ל-GT4
לצאת גם במחול דריפטים פוטוגני. המפרט כולל היגוי אחורי, אבל ההגה בעל
אינספור המצבים הוא חשמלי כמובן. חשמל יתגבר גם את המנוע החזק 
ביותר של 
Mercedes-AMG GT 4‑Door Coupé שיציע בעתיד 805 כ"ס.

מדד הסקרנות