חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2018
  יגואר I-Pace
        
    

שתפו עם חברים: Share


תתחילו להתרגל
המהפכה של שי אגסי כבר לא זקוקה לראיות. בשלהי העשור הבא, כל המכוניות
- סליחה, הרכבים - יהיו חשמליות, ולא משנה כרגע אם החשמל יגיע מסוללות
נטענות או מימן. הודות לאותו אגסי, רנו-ניסן הקדימו את כולם עם חשמליות
עממיות ועכשיו מגיע תור הקרב על מי-יהיה-ראשון עם ג'יפון פרימיום חשמלי.
לטסלה יש את מודל-X ובקרוב נראה את התשובות של אודי ומרצדס. יגואר
אמנם יוציאו את התשובה שלהם מהשטקר רק בסוף השנה, אבל כבר היום
מתחיל שיווקה המקומי של i-פייס בגירסתה הסופית: מרכב שנראה כמו
גירסת קופה של E-פייס, אורך 4.68 מ', סוללה אחת של 90 קילוואט אשר
מספקת חשמל לשני מנועים - אחד על כל ציר - בהספק כולל של 400 כ"ס.
האפס-למאה הוא 4.8 שניות בלבד, אבל מאחר שמדובר בחשמלית-נטו
ללא מנוע עזר, טווח הנסיעה מעניין יותר. לפי תקן WLTP החדש הוא עומד
על 480 ק"מ, שזה בערך מה שתציע הקונקורנציה. יגואר ניצלו את רוב
האפשרויות שמציעה תצורת ההנעה החשמלית ומיקמו את הגלגלים קרוב
ככל האפשר לארבע כנפות המכונית, לטובת מרחב פנימי וניהוג נחוש.

בארץ משווקת רמת הגימור האמצעית, SE, אבל גם היא כוללת תאורת לד
מלאה
, כניסה ללא מפתח, מערכת שמע מרידיאן, מסך כפול וכמובן סוללת
עזרי נהיגה.
 רק שתי שאלות עדיין מחכות לתשובה: איזה סאונד מלאכותי
תייצר המכונית ובשביל מה מכונית חשמלית צריכה גריל? ובכן, היגואר
הזאת לא תייצר שום שאגה והגריל הודבק כדי לא להבריח לקוחות שמרניים.

למפרט המלא במדריך