חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2018
  יגואר I-Pace  
        
  

שתפו עם חברים: Share


תתחילו להתרגל
המהפכה של שי אגסי כבר לא זקוקה לראיות. בשלהי העשור הבא, כל המכוניות
- סליחה, הרכבים - יהיו חשמליות, ולא משנה כרגע אם החשמל יגיע מסוללות
נטענות או מימן. הודות לאותו אגסי, רנו-ניסן הקדימו את כולם עם חשמליות
עממיות ועכשיו מגיע תור הקרב על מי-יהיה-ראשון עם ג'יפון פרימיום חשמלי.
לטסלה יש את מודל-X בשלבי סיום ובקרוב נראה את התשובות של אודי
ומרצדס. יגואר אמנם יוציאו את התשובה שלהם מהשטקר רק בסוף השנה, 
אבל כבר היום הם משיקים את i-פייס בגירסתה הסופית: מרכב שנראה כמו
גירסת קופה של E-פייס, אורך 4.68 מ', סוללה אחת של 90 קילוואט אשר
מספקת חשמל לשני מנועים - אחד על כל ציר - בהספק כולל של 400 כ"ס.
האפס-למאה הוא 4.8 שניות בלבד, אבל מאחר שמדובר בחשמלית-נטו
ללא מנוע עזר, טווח הנסיעה מעניין יותר. לפי תקן WLTP החדש הוא עומד
על 480 ק"מ, שזה בערך מה שתציע הקונקורנציה. במקום ג'נטים 22 אינץ'
שבתצלומים תוכלו לקבל גם קטנים יותר, אבל שאלה אחת נותרת עדיין ללא
תשובה: איזה סאונד מלאכותי תייצר המכונית? לשתיקה הרועמת הזאת
כבר נתנו יגואר עצמם תשובה, כשהשיקו לפני חודש בדיוק מהדורה מוגבלת
בת 25 עותקים של מכונית המירוץ האגדית D-טייפ משנות החמישים
(תצלום תחתון). ייסורי מצפון?

מדד הסקרנות