פיג'ו הוא היום היצרן העממי היחיד בעולם שאין לו רכב שטח. אופס. מה עושים?
חורקים שיניים ומנפיקים דור חדש של מכונית מנהלים, קטגוריה שדי חלפה מן
העולם. ל-508 החדשה תצורת סדאן-קופה נאה עם תא נוסעים בסגנון i-קוקפיט
המוכר והמוצלח. אלפא הבינו שבקטגוריה הזאת אין בעצם מה לחפש עם הנעה
קדמית, אבל גם בתחום הזה לא נותר לפיג'ו אלא לחרוק שיניים. 508 מעט נמוכה
וקצרה מהדור הקודם וגם קלה ממנה ב-70 קילו. שני מנועי הבנזין, 1.6 ליטר טורבו
180 או 225 כ"ס, משודכים לגיר אוטומטי 8 מהירויות והוצגו כבר ב-DS7. בחו"ל
יש גם שלושה מנועי דיזל, 130-180 כ"ס עם אותו גיר.
|