חדשות

הוקם על ידי רוני אהרנוביץ' 1951-2021 נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2019
  סיטרואן ברלינגו
        
        

שתפו עם חברים: Share


מהפך מבורך
קל לראות על הדור השלישי של המיקרוואן המצליח שני דברים: שזה ברלינגו
ושזה סיטרואן. אל תקלו ראש בעניין הזה; אחרי שסיטרואן נטשו את פיקאסו
לטובת קרוס ואת הסמל המסחרי שלהם במאה הנוכחית - מיקרוואן החליף
את מוניטין נוחות הנסיעה - עבור חופן נתזי בוץ, ההתמדה עם ברלינגו בהחלט
מעודדת. הדור הקודם, שחוגג עכשיו עשור, נטש את התצורה המסחרית שלו
לטובת מיקרוואן מודרני ונוח. הדור החדש רק ממשיך באותה דרך ובשלב 
מוקדם זה נראה שהוא עושה זאת בהצלחה. תדמית הטנדרון כבר לא גרה
כאן יותר. סיטרואן לא יכלו להתאפק וצירפו לתיק העיתונות גם תצלומי נסיעה
בשטח למרות שלברלינגו אין הנעה כפולה, אבל בזה מסתכם הפעם מס
השפתיים לאופנת השטח. 

מהטפל לעיקר. ברלינגו החדש משתמש משיקולי שימושיות רק בחלק הקדמי
של הפלטפורמה המודולרית החדשה. חבל. מצד שני, הוא מוצע עכשיו בשתי
מידות מרכב
, M ו-XL (בארוך יש אפשרות ל-5+2 מושבים). כמו בפיקאסו, 
כל המושבים בשורה האמצעית נפרדים, זהים בגודלם ומתקפלים. נפח המטען
תפח ב-80 ליטר לעומת הדור הקודם. המודולריות לא הפכה את ברלינגו
למגודל: M הוא באורך 4.40 מ' עם בסיס גלגלים של 2.78 מ', ב-XL המימדים
הם 4.75 ו-2.97 מ'. הגירסה הבסיסית מסתפקת בדלת צד אחת ואפילו ביקרה
דלת נוספת היא אופציה. חלל הנוסעים בברלינגו 3.0 כולל לא פחות מ-28 תאי
אחסון בנפח כולל של 186 ליטר - פלוס 92 ליטר בתקרה. מיגוון מנועים הדיזל
הוא 1.5 ליטר 75 או 100 כ"ס וגיר ידני או 130 כ"ס וגיר אוטומטי 8 מהירויות.

 

למפרט המלא במדריך