חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2018
  סיטרואן ברלינגו  
        
        

שתפו עם חברים: Share


מהפך מבורך
קל לראות על הדור השלישי של המיקרוואן המצליח שני דברים: שזה ברלינגו
ושזה סיטרואן. אל תקלו ראש בעניין הזה; אחרי שסיטרואן נטשו את פיקאסו
לטובת קרוס ואת הסמל המסחרי שלהם במאה הנוכחית - מיקרוואן החליף
את מוניטין נוחות הנסיעה - עבור חופן נתזי בוץ, ההתמדה עם ברלינגו בהחלט
מעודדת. הדור הקודם, שחוגג עכשיו עשור, נטש את התצורה המסחרית שלו
לטובת מיקרוואן מודרני ונוח. הדור החדש רק ממשיך באותה דרך ובשלב 
מוקדם זה נראה שהוא עושה זאת בהצלחה. תדמית הטנדרון כבר לא גרה
כאן יותר.

סיטרואן לא יכלו להתאפק וצירפו לתיק העיתונות גם תצלומי נסיעה בשטח
למרות שלברלינגו אין הנעה כפולה, אבל בזה מסתכם הפעם מס השפתיים
לאופנת השטח. הם היו מיטיבים לעשות אילו היו מצרפים מפרט טכני מלא
כי בהודעה חסרים למרבה הפלא נתונים בסיסיים כמו משקל וביצועים. פירוט
מלא של מבחר 19 עזרי נהיגה/בטיחות דווקא יש, אבל אתם כבר יכולים לנחש
אותו לבד אז אזכיר רק תצוגה עילית ומסך מולטימדיה 8 אינץ'. כמו בדור הקודם, 
גג פנורמי נדיב הוא אופציה ראויה.

מהטפל לעיקר. ברלינגו החדש משתמש משיקולי שימושיות רק בחלק הקדמי
של הפלטפורמה המודולרית החדשה. חבל. מצד שני, הוא מוצע עכשיו בשתי
מידות מרכב
, M ו-XL, בשתיהן אפשרות ל-5+2 מושבים. בדיוק כמו בפיקאסו,
כל המושבים בשורה האמצעית נפרדים, זהים בגודלם ומתקפלים. השניים
האחוריים נשלפים ובגירסה הארוכה הם נעים על מסילה של 13 ס"מ. נפח
המטען תפח ב-100 ליטר לעומת הדור הקודם ומציע 775 ליטר בקצר או
1050 ליטר בארוך (ללא זוג המושבים האחורי). המודולריות הזאת לא 
הפכה את ברלינגו למגודל: M הוא באורך 4.40 מ' עם בסיס גלגלים של
2.78 מ', ב-XL המימדים הם 4.75 ו-2.97 מ'. שתי דלתות הזזה בצדדים
מצויידות בחלונות חשמליים ולפחות לפי התצלומים החליפה דלת אחורית
מתרוממת את שתי הדלתות הנפתחות הצידה. חלל הנוסעים בברלינגו
3.0 כולל לא פחות מ-28 תאי אחסון בנפח כולל של 186 ליטר - פלוס
92 ליטר בתא שבתקרה.

מיגוון המנועים כולל בנזין 1.2 ליטר 110 כ"ס וגיר ידני או 130 כ"ס וגיר
אוטומטי 8 מהירויות ( רק החל מאמצע 2019) ודיזל 1.5 ליטר 75 או 
100 כ"ס ידניים או 130 כ"ס עם אותו גיר אוטומטי (שזמין כבר עכשיו). 

 

מדד הסקרנות