חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2018
  מרצדס G  
        
  

שתפו עם חברים: Share


שומר קו
מבט ראשון אינו חושף שרכב השטח הקשוח והמיושן - הוא כבר בן 39 - של
מרצדס מוחלף בדור חדש לגמרי. כמו מהמר מיומן בקזינו, מרצדס מפזרים
סיכונים: מצד אחד פיגוע עיצובי כמו GLE קופה כדי לגנוב קליינטים נובו
רישים מב-מ-וו, מצד שני שמירה אדוקה על מראה קלאסי למען טהרנים.
G החדש גדול ומרווח משמעותית מקודמו, ממשיך להתשתמש בגוף
אלומיניום מרובע ושילדת סולם. בסיס גלגלים ארוך יותר ב-5 ס"מ, אורך
כולל שצמח בשיעור דומה ורוחב שנהנה מתוספת של 12 ס"מ פותרים את
אחת משלוש נקודות התורפה של הדגם היוצא: מרחב פנימי צפוף, בעיקר
מאחור. התצלומים ממחישים שגם סביבת הנהג הארכאית עברה עדכון
מסיבי - כולל העברת מוט הפיקוד על הגיר האוטומטי להגה. ל-G היתה
יכולת שטח גבוהה, אבל הגיל והמבנה גבו מחיר כבד על הכביש. מרצדס
טוענים לשיפור משמעותי בנוחות הנסיעה ובניהוג - אפילו הגה התפוחים
מפנה סוף סוף את מקומו - במקביל לשיפור בכושר העבירות: מירווח
הגחון צמח ב-6 ס"מ (ל-24) וזוויות הגישה והנטישה שופרו ב-3 מעלות.
שלישיית דיפרנציאלים ננעלים מעידה שלא נעשתה כאן נסיגה ומצב
נסיעת שטח דורשנית ("מצב G") משלים את התמונה.

G הקודם צוייד במנועים שחלקם היה גדול בכמה מספרים על יכולת
השילדה ונותר לקוות, שלמרות השמירה על שילדת סולם גם הבעיה
הזאת נפתרה. הקשיחות המבנית שופרה ו-G השיל 170 קילו ממשקלו.
בשלב ההשקה מסתפק G דור שני במנוע V8 ביטורבו בנזין עם 422
כ"ס בגירסת G500, אבל בהמשך הדרך יצטרפו אליו מנוע דיזל וכמובן
שגם גירסת AMG. כל המנועים משודכים לגיר אוטומטי 9 מהירויות.

מדד הסקרנות