חדשות

נטקאר בפייסבוק
דגמים חדשים, עוד לא כאן - 2017
  למבורגיני אורוס  
        
      

שתפו עם חברים: Share


עוד משלט נפל
מי שישלח את ידו ויפשפש מתחת לגוף הקופה המגודל - 5.11 מ' אורך, 1.64 מ'
גובה - של "הכבישטח המהיר בעולם" - 3.6 שניות, 305 קמ"ש - העשוי שעטנז
של פלדה, אלומיניום ופלסטיק - לא, עץ אין שם - יפגוש פלטפורמה מוכרת מבית
VW המשרתת גם את אודי Q7, פורשה קאיין ובנטלי בנטייגה. ומי שיחפש את
המנוע היכן שנמצאים כל מנועי למבורגיני - מאחורי תא הנוסעים - ימצא שם בגאז'
(בנפח 616 ליטר). ועל המנוע הזה - V8 בנפח 4.0 ליטר - הוא ימצא סרח עודף
שאין בשום למבורגיני אחרת: מגדש טורבו (ולא אחד אלא שניים). המנוע הזה
מייצר 650 כוחות-סוס ו-86.7/2250 קג"מ - הרבה יותר ממה שסיפק ה-V12
האטמוספרי של LM002 לפני 24 שנים, הפעם הקודמת שהאיטלקים ניסו כוחם
בטריטוריה שמחוץ לאספלט (תצלום מרכזי בשורה התחתונה).

השם מחייב ולמבורגיני לא יכלו להסתפק בפחות מפצצת טכנולוגיה, אפילו ברכב
כבד - 2.2 טון - שלא ממש מיועד לנהיגה למבואית. הנעה כפולה עם יכולת
להעביר עד 87 אחוז מהכוח לגלגלים האחוריים, גיר אוטומטי 8 מהירויות עם
הילוכים נמוכים קצרים במיוחד כתחליף להילוך כוח, היגוי אחורי, קפיצי אוויר עם
מירווח גחון משתנה בין 16 ל-25 ס"מ, חישוקי 20-22 אינץ' ובורר מצבי נסיעה
עם לא פחות מ-6 מצבים: 4 רגילים - כביש, ספורט, מסלול ושלג - ועוד שניים
אופציונליים, עפר וחול, במיוחד עבור שכנינו ציידי הבזים, שלא יתקשו לעמוד
במחירו של אורוס: 200 אלף יורו.

מדד הסקרנות