חדשות

נטקאר בפייסבוק
חדש בארץ - 2017
  אודי A3 e-tron
        

שתפו עם חברים: Share


נותנת - לוקחים
הטבת המיסוי למכוניות היברידיות ממשיכה לתת פרי. דקה-וחצי אחרי קיה אופטימה
מחושמלת מגיעה ארצה היברידית שונה לגמרי: קומפקטית פרימיום פלאג-אין מבית
אודי (שלא מכבר נכנסו לתחום המקומי עם גירסת e-tron של Q7). לפני הנחת סוף
שנה של 10,000 שקל היא עולה בדיוק כמו A3 בנזין 2.0TFSI עם 190 כ"ס. ומאחר
שלהיברידית הספק משולב של 204 כ"ס, צריכת דלק חסכונית בהרבה ובקרת שיוט
חכמה ללא תוספת מחיר (עוד עשיריה בגירסה הרגילה), זו נראית על פניה כהצעה
שאי אפשר לסרב לה.


השוואת המפרט של השתיים בעזרת 'סל המכוניות' הייחודי שבמדריך נטקאר מעלה
נתון נוסף, המגלה שאין ארוחות חינם: משקל הסוללה ב-e 
הופך על פניו את היחס
משקל/הספק וה-A3 הפחות חזקה אך הקלה ב-225 קילו היא הזריזה בין השתיים.
טווח הנסיעה החשמלי (48 ק"מ) הוא נתון תיאורטי לגמרי וזמן טעינת הסוללה הוא
שעתיים וחצי. 

ולסיום אחזור על שאלתי הרטורית. בחו"ל משווקת e-tron עם צמיגים 205/55X16.
בארץ, לעומת זאת, הצמיג הסטנדרטי הוא 225/45X17 (ובחבילת Luxury אפילו
יורד החתך ל-40). גם אם נניח שצריכת דלק מעניינת את לקוחות הפרימיום כנפט
דאשתקד - צמיגים רחבים גוזלים דלק - מדוע הם חייבים לשלם את מחיר הנוחות
שגובים צמיגים אלה?

למפרט המלא במדריך